Type to search

بزنس

ریلائنس جیو نے انڈین موبائل کانگریس میں 5جی سے کنیکٹڈ ایمبولینس متعارف کرائی

5G• سے منسلک ایمبولینس مریض کے پہنچنے سے پہلے ہی اسپتال کو اہم معلومات دے دے گی
• روبوٹک بازو الٹراساؤنڈ کرے گا
•روبوٹ مریض کے بستر پر دوا اور کھانا پہنچائے گا


نئی دہلی، 2 اکتوبر، 2022 (پریس نوٹ) انڈین موبائل کانگریس میں ریلائنس جیو نے 5جی سے منسلک ایمبولینس متعارف کرائی ہے۔ یہ ایسی ایمبولینس ہے جو ڈیجیٹل طور پر تمام اہم مریض کی معلومات کو حقیقی وقت میں ہسپتال پہنچا دے گی اور وہ بھی مریض کے پہنچنے سے پہلے۔ میڈیکل ایمرجنسی کی صورت میں ہسپتال میں موجود ڈاکٹر مریض کے آنے سے پہلے ہی تمام ضروری طبی انتظامات کر سکتے ہیں۔ اس ایمبولینس کو دیکھ کر آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ مستقبل میں میڈیکل انڈسٹری کا چہرہ کتنا بدلے گا۔

جیو پویلین میں ایک روبوٹک آرم بھی نظر آئے گا، جو ایکس رے اور الٹراساؤنڈ کرنے میں ماہر ہے۔ دراصل Jio True 5جی کے ذریعے سینکڑوں میل دور بیٹھے ریڈیولوجسٹ یا سونوگرافر اسے آسانی سے چلا سکتے ہیں۔ یہ روبوٹک بازو شہر میں بیٹھے ریڈیولوجسٹ کو دیہی مریضوں سے براہ راست جوڑ دے گا۔ اب دیہاتیوں کو ایکسرے اور الٹراساؤنڈ جیسی بنیادی طبی ضروریات کے لیے شہر کا چکر لگانے کی ضرورت نہیں پڑے گی اور رپورٹ بھی گھر بیٹھے دستیاب ہوگی۔

ریلائنس دیوالی پر 5G سروس شروع کر رہی ہے۔ اپنے True 5جی نیٹ ورک کی ہائی سپیڈ ار لو۔ لیٹینسی کے بھروسے ، ریلائنس جیو روزمرہ کی زندگی میں کام آنے والےکئی تکنیکی حلوں پر بھی کام کر رہا ہے۔ ان میں سے ایکجیو 5جی ہیلتھ کیئر آٹومیشن ہے۔ متعدد فرنٹ لائن ورکرز کوویڈ وبائی امراض کے دوران اسپتالوں کے آئسولیشن وارڈز میں اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھے تھے۔ ریلائنس جیو ایسے 5جی کنٹرولڈ روبوٹس کی ٹیکنالوجی پر کام کر رہا ہے جو آئسولیشن وارڈز کے ساتھ ساتھ دیگر مریضوں کو دوائیں اور کھانا پہنچانے کا کام کرسکیں گے۔

کلاؤڈ بیسڈ 5جی کنٹرولڈ روبوٹس کے استعمال کی وجہ سے غلطی کی گنجائش نہ کے برابر ہوگی۔ روبوٹک فلیٹ مینجمنٹ سسٹم سے ان کی دیکھ بھال اور صفائی بھی انسانوں کے مقابلے میں آسان ہو جائے گی اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ فرنٹ لائن ورکرز اور مریضوں کی زندگیاں بچائی جاسکیں گی۔

Tags:

You Might also Like