Type to search

ٹی وی اور فلم

میں سیکھنا بند نہیں کرسکتی، ہمیشہ اسٹوڈنٹ رہوں گی اداکارہ شبرا آیاپا

شبرا آیاپا

ہندوستان کے سابق صدر اور معروف سائنسداں، اے پی جے عبدالکلام کی پیدائش 15 اکتوبرکو ریاست تمل ناڈو میں ہوئی تھی اور اس دن کو ورلڈ اسٹوڈنٹ ڈے کے طور پر منایا جاتا ہے، اس موقع پر چند دن پہلے ساؤتھ اداکارہ شبرا آیاپا نے نوجوانوں کو نصیحت دی کہ انہیں سیکھنا نہیں چھوڑنا چاہیئے۔


فلمی ڈسک، 25 اکتوبر (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) سال 2014 میں آئی تیلگو فلم پرتھیندھی سے فلموں میں ڈیبیو کرنے والی ساؤتھ اداکارہ شبرا آیاپا کا ماننا ہے کہ زندگی سیکھنے لیے ہے اور انہیں ابھی بہت کچھ سیکھنا باقی ہے۔

 

ماڈل و اداکارہ شبرا نے ورلڈ اسٹوڈنٹ ڈے کے موقع پر انہوں اپنے سفر کو دیکھتے ہوئے انڈسٹری میں نئے آنے والے نوجوانوں سے کہا کہ وہ فخر سے کہتی ہے کہ انہیں سیکھنا بند نہیں کرنا چاہیئے۔ میں ایک شوقین شخص ہوں۔ جو مسلسل سیکھتی رہتی ہوں۔ زندگی میں سیکھنے کے لیے بہت کچھ باقی ہے اور میں ہمیشہ اسٹوڈنٹ رہوں گی۔

 

شبرا آیاپا نے لوگوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا جنہوں نے انہیں زندگی کے مختلف مراحل میں متاثر کیا، میں نے اپنا سفر بطور ماڈل فیشن ڈیزائنر پرساد بڈپا کے ساتھ شروع کیا۔

اداکارہ نے کہا کہ پرساد نے مجھے ماڈلنگ اور انٹرٹینمنٹ کی انڈسٹری میں شامل کیا۔ وہ پہلے چند لوگوں میں سے ہیں جنہوں نے انڈسٹری کو سمجھنے میں میری مدد کی۔

 

انڈسٹری میں اپنے شروعاتی دنوں میں مدد کرنے والے لوگوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے اداکارہ مزید کہتی ہے کہ میں بنگلور کی ہر دوسری لڑکی کی طرح میں ماڈلنگ میں اپنا کیریئر بنانے کے لیے ممبئی چلی گئی۔ میری ہندی اچھی نہیں تھی۔

 

وہاں، یہ ایک ڈیل بریکر ہے، اشتہارات وغیرہ کرنے کے لیے ہندی پر مضبوط کمانڈ نہ ہونا ضروری تھا۔
میرے ہندی ٹیچر مسٹر راکیش نے مجھے اس چیلنج سے دوچار کیا۔ میں گھر سے دور تھی اور وہ میرے لیے والد کی طرح بن گئے۔

 

اپنے رول ماڈل کے بارے میں اداکارہ نے بتایا کہ میری والدہ میری رول ماڈل ہے۔ 35 سالہ نوجوان کبھی سیکھنا بند نہیں کرے گا۔

وہ مجھے بتاتی رہتی ہے کہ کس طرح کسی کو اپنے کام کی عبادت کرنی چاہیے، اور یہ وہ چیزیں ہیں جو مجھ میں پیوست ہیں۔ وہ 60 کی دہائی میں بھی وہی جوش و خروش رکھتی ہیں۔

 

شبرا آیاپا جلد ہی کنڑ فلم تھیمایا اور تھیمایا میں نظر آئیں گے، اداکارہ مانتی ہیں کہ وہ پہلے لوگ تھے جنہوں نے اسے اپنے پروں کے نیچے لیا اور اسے فلم انڈسٹری کے کام کے بارے میں سکھایا۔ لیکن میں صرف ایک شخص کا شکریہ ادا نہیں کر سکتی۔

 

ساؤتھ اداکارہ اور ماڈل شبرا آیاپا کی پیدائش 24 اپریل 1987 کو بنگلورو میں ہوئی۔ انکے والد کا نام یو ایم ایاپا اور والدہ کا نام چترا ایاپا ہے۔ انہوں نے بنگلور کے بلڈون گرلز ہائی اسکول سے تعلیم حاصل کی۔ انہیں بچپن سے ہی ایکٹینگ اور ماڈلنگ کا شوق تھا۔

 

ماڈلنگ اور کئی کمرشل اشتارات میں میں بریک لگانے کے بعد انہوں تیلگو فلم کا رخ کیا۔ کئی ماڈلنگ کے اسائمنٹس اور اشتہارات کا حصہ بنی۔ شبرا کئی میگزین کے کور پیج کی زینت بن چکی ہے۔

 

 

سال 2015 میں آئی تمل فلم ساگاپتھم میں ایکٹر شنموگا پنڈین کے ساتھ لیڈ رول میں نظر آئی۔ ساؤتھ اداکارہ شبرا سال 2019 میں کنگ فیشر کیلنڈر کے لیے فوٹو شوٹ کرچکی ہے۔ اداکارہ اپنی صحت کا خاص خیال رکھتی ہے اور وہ ایک فیٹنس فریک ہے۔

Tags:

You Might also Like