Type to search

آٹو موبائل

بنا ڈرائیور کی ٹرک، کیسے بدل رہی ہے نقل و حمل کی تصویر

آٹو ڈسک5نومبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) دنیا بھر کے تمام ملکوں میں ڈرائیور لیس گاڑیوں کو تیار کرنے کی طرف کام کیا جارہا ہے۔ اسی سلسلہ میں ہنڈائی نے ایک ایسا ڈرائیور لیس ٹرک بنایا ہے جو پرانے زمانے کی بھاپ سے چلنے والی ٹرین کی طرح دیکھتا ہے۔ خاص بات یہ ہے کہ ہائیڈروجن سے چلتا ہے اور ماحول دوست ہے۔ اسکا ڈیزائن ایسا لگتا ہے جیسے اس میں کوئی دروازہ ہی نہ ہو، لیکن اس میں آٹومیٹک سلائڈ دروازے ہیں جو باہر سے نہیں دیکھتے ہیں۔ ہنڈائی نے اس ایچ ڈی سی 6 نیپچون  نام دیا ہے۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ یہ 2030 تک دنیا کی سبھی سڑکوں میں پہنچ جائے گا۔

کمپنی کا دعوی ہے کہ یہ ٹرک ماحول دوست ہے۔ اخراج کے نام پر ٹرک سے صرف کچھ پانی کی بوندے نکلتی ہے۔ اس ٹرک میں پچھے ایک ریفریجریٹڈ ٹریلر لگا ہوا ہے۔ اس ٹرلر سے بھی بہت کم کاربن کا اخراج ہوتا ہے۔ کیونکہ یہ پہلا ٹرلر ہے جو کرائیوجینک نائٹروجن ریفریجریشن ٹیکنالوجی سسٹم سے لیس ہے۔ اس سسٹم کی وجہ سے ٹریلر کا کاربن اخراج 90 فیصد تک کم ہوجاتا ہے۔

اس ٹرک میں بہت سارے ایئر فلٹر لگائے گئے ہیں۔ یہ ٹرک سامنے سے آنے والی آلودہ ہوا کو بھی فلٹر کرتا ہے۔ ہنڈائی موٹر گروپ کے اہم ڈیزائن افیسر لیوک ڈنکرولک کے مطابق، ہنڈائی کی کمرشل وہیکل ڈیزائن ٹیم نے ماحول دوست اور  جدید ٹیکنالوجی سے لیس اس ٹرک کو بنانے میں بہت محنت کی ہے۔ یہ ٹرک ہائیڈروجن ایندھن سے چلتا ہے۔ اس لیے یہ ماحول کو نقصان نہیں پہنچاتا۔

Tags: