Type to search

بزنس

حیدرآبادی انجینئر اظہر محی الدین کےاسٹارٹ اپ بائیو ریفارم کو پانچ ملین سے زیادہ پلاسٹک کے تھیلوں کو ماحول دوست مواد میں تبدیل کرنے کا اعزاز

بائیو ریفارم کو ایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی کی پہل ایڈ وینچر پارک کے ذریعہ پروان چڑھایا گیا


حیدرآباد ، 12 جنوری، 2024۔ (پریس نوٹ)

بایو ٹیکنالوجی اسٹارٹ اپ بائیو ریفارم نے اپنی دوسری سالگرہ ایڈ وینچر پارک واقع کارپوریٹ آفس ایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی ماں صاحب ٹینک، حیدرآباد میں منائی۔ اس تقریب میں کاروباری افراد، سرمایہ کاروں، اور سرکاری حکام نے شرکت کی، اس موقع پرپائیدار اختراع کے لیے بائیو ریفارم کی لگن کو اجاگر کیا گیا۔

 

 

 

 

 

بائیو ریفارم پرائیویٹ لمیٹڈ، جس کی بنیاد ایک نوجوان انجینئرینگ کے طالب علم اظہر محی الدین نے رکھی تھی، یہ ایک بائیو ٹیکنالوجی اسٹارٹ اپ ہے جو بائیوڈیگریڈیبل اور کمپوسٹ ایبل مصنوعات کی تیاری میں مہارت رکھتے ہوئے یہ اسٹارٹ اپ اپنے میدان میں ایک ممتاز ادارہ کے طور پر ابھر کر سامنے آیا ہےجس کا کاروبار تین بیرونی ممالک تک پھیل چکا ہے۔

 

 

 

 

 

بائیو ریفارم کےجشن سالگرہ میں مہمان خصوصی، محترمہ۔ پرینکا ورگیس IFS، ڈین FCRI، نے بائیو ریفارم کو دو سالوں کے اندر 5 ملین سے زیادہ پلاسٹک کے تھیلوں کو تبدیل کرنے کی شاندار کامیابی پر مبارکباد دی۔ انہوں نے ماحولیاتی ذمہ داری کے لیے کمپنی کے عزم کی تعریف کی اور پلاسٹک کی آلودگی سے نمٹنے کے لیے BioReform کے اقدامات کی اہمیت پر زور دیا۔

 

 

 

 

محترمہ پرینکا ورگیس نے بایئو ریفارم کو ایک خواب سے انٹرپرینیورشپ میں فروغ دینے میں ایڈ وینچر پارک کے اہم کردار کا اعتراف کیا۔ انہوں نے بائیو ریفارم کو ایک آئیڈیا سے ایک مکمل کاروباری ادارے تک رہنمائی کرنے میں اہم کردار ادا کرنے پر طلباء پر مرکوز اسٹارٹ اپ انکیوبیٹر ایڈ وینچر پارک کے سی ای او معراج فہیم کو سراہا۔

 

 

 

محترمہ پرینکا ورگیس IFS نے کہا، “ماحول دوست متبادل فراہم کرنے میں BioReform کی لگن کا مشاہدہ کرنا واقعی قابل ستائش ہے۔ ان کی کوششیں پلاسٹک کی آلودگی سے نمٹنے اور پائیدار طریقوں کو فروغ دینے کی عالمی ضرورت کے مطابق ہیں۔”

 

 

 

بائیو ریفارم پرائیویٹ لمیٹڈ کے بانی اور سی ای او محمد اظہر محی الدین نے محترمہ پرینکا ورگیس کی اس موقع پر شرکت اور حوصلہ افزآئی کے لیے شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ BioReform ایک سرسبز، پائیدار مستقبل کی تخلیق کے مشن کے لیے پرعزم ہے۔ اس موقع پرایڈوینچر پارک کے سی ای او معراج فہیم نے کہا کہ، “ایڈوینچر پارک کو بائیو ریفارم کے سفر میں اپنا کردار ادا کرنے پر فخر ہے۔ ہم طلباء پر مرکوز اسٹارٹ اپس کو پروان چڑھانے پر یقین رکھتے ہیں، اور بائیو ریفارم کی کامیابی ہماری طلباء برادری کے اندر موجود صلاحیتوں کا ثبوت ہے۔”

 

 

 

اس موقع پر ایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی کے چئیرمین محمد لطیف خان نے کہا کہ پانچ ملین سے زیادہ پلاسٹک کے تھیلوں کو تبدیل کرتے ہوئے بائیو ریفارم نے ایک سنگ میل طئے کیا ہے اور اسے کامیابی کی کئی اور منزلیں طئے کرنا ہے۔ انہوں نے اسٹارٹ اپ کے ذریعہ صنعت و حرفت کے میدان اپنی جگہ بنانے کے خواہشمند طلبہ و نوجوانوں کو مشورہ دیا کہ وہ ایڈونچر پارک میں پیش سہولتوں سے فائدہ اٹھائیں۔

 

 

ایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی کی پہل ایڈ وینچر پارک، ، ہندوستان کے پریمیئر طالب علم پر مرکوز اسٹارٹ اپ انکیوبیٹر کے طور پر ابھرا ہے۔ صرف تین سالوں میں، اس نے 450 طلباء کی لگن کی بدولت 228 اسٹارٹ اپس کی ترقی کو کامیابی سے پروان چڑھایا ہے۔ ایڈوینچر پارک کی بنیاد نوجوان ذہنوں کو اپنے خیالات کو حقیقت میں بدلنے، انٹرپرینیورشپ کو فروغ دینے، اور اس میدان میں خواتین کے تناسب کو بڑھانے اورفروغ دیتے ہوئے انہیں بااختیار بنانے کے مقصد سے ڈالی گئی تھی ۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like