Type to search

اسپورٹس

مسلسل پانچویں بین الاقوامی چیمپئن شپ کا ٹائٹل حسین نے اپنے نام کیا: آرٹیکل

حسین چیمپئن شپ

حیدرآباد، 2 اگسٹ 2019 (مضمون : ایوب خان) سید محمد حسین نے اپنے شاندار کیریئر میں ایک تاریخی سنگ میل عبور کرتے ہوئے مسلسل پانچویں بین الاقوامی چیمپئن شپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا۔

 

 

یہ فتح 30-31 دسمبر 2018 کو گجرات میں منعقد ہونے والی باوقار آئی ایس کے یو انٹرنیشنل کراٹے چیمپئن شپ میں 52 کلوگرام کیٹیگری میں ہوئی۔

 

 

اس کارنامے نے انہیں نہ صرف اس طرح کی فتح حاصل کرنے والے پہلے ہندوستانی کے طور پر ممتاز کیا، بلکہ انہیں پانچ بار کے بین الاقوامی کراٹے چیمپئنز کی ایلایٹ لیگ میں بھی جگہ دی، یہ اعزاز ملک کے چند منتخب افراد کے پاس ہے۔

 

صرف 18 سال کی عمر میں، حسین، جو ایک سابق جونیئر بین الاقوامی چیمپئن ہیں، انہیں اپنے تھائی حریف کے خلاف فائنل میں غیر معمولی صلاحیت کا مظاہرہ کرتے ہوئے شاندار کارکردگی کے ذریعے طلائی تمغہ جیتا۔

 

 

 

ججوں نے واضح طور پر حسین کی حمایت کی اور ان کو 52 کلوگرام سے کم کے زمرے میں 5-1 کے اسکور کے ساتھ فیصلہ کن فتح سے نوازا۔ اس کا غلبہ پورے ٹورنامنٹ میں واضح تھا، جس کا اختتام اس شاندار فتح پر ہوا۔

 

 

 

تیسرے راؤنڈ میں 2-2 سے ڈرا کرنے سے پہلے فائنل کی برتری میں، حسین نے شاندار مہارت کا مظاہرہ کرتے ہوئے برازیل اور میکسیکو کے حریفوں کو بالترتیب 7-3 اور 7-6 کے اسکور لائنس کے ساتھ شکست دی۔

 

 

ان کی شاندار کارکردگی ٹیم ایونٹ تک پھیلی، جہاں انہوں نے غیر معمولی صلاحیت کا مظاہرہ کرتے ہوئے چاندی کا تمغہ حاصل کیا۔

 

اس یادگار کارنامے پر روشنی ڈالتے ہوئے حسین نے اظہار کیا، “یہ میری زندگی کا ایک بڑا دن ہے۔ انہوں نے مجھے مستقبل کی چیمپئن شپ کے لیے حوصلہ دیا ہے۔”

انہوں نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا، “میں نے 52 کلوگرام سے کم کے سینئر ایلایٹ کومیٹ زمرے میں دونوں تمغے جیتے ہیں۔”

 

اس سے پہلے دسمبر میں، حسین پہلے ہی گجرات میں بین الاقوامی کراٹے چیمپئن شپ میں طلائی تمغہ جیت چکے تھے۔

 

مزید 2018 میں، انہوں نے ہندوستان کی آٹھ رکنی ایشین گیمز کراٹے ٹیم کے لیے منتخب ہو کر تاریخ رقم کی، وہ یہ کارنامہ انجام دینے والے پہلے شخص اور تلنگانہ کی کراٹے کی تاریخ میں صرف تیسرے ایتھلیٹ بن گئے۔

 

سال 2019 میں درپیش چیلنجوں کے باوجود حسین کے ناقابل تسخیر جذبے اور نمایاں کامیابیاں خواہشمند کھلاڑیوں کو متاثر کرتی رہیں۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like