Type to search

اسپورٹس

شارجہ اوپن کراٹے چیمپئن شپ میں 51 کلوگرام زمرے میں حسین کو چاندی کا تمغہ

شارجہ اوپن کراٹے

حیدرآباد، 19 نومبر 2019 (اردو پوسٹ) ناقابل تسخیر چیمپئن، تلنگانہ کے سید محمد حسین نے شارجہ اسپورٹس کلب میں 15 سے 17 نومبر 2019 تک منعقد ہونے والی معزز شارجہ اوپن کراٹے چیمپئن شپ میں 51 کلوگرام زمرے میں چاندی کا تمغہ جیت کر ہندوستان کے لیے مزید اعزاز حاصل کیا۔

 

 

اس تاریخی کامیابی نے انہیں چیمپئن شپ کی تاریخوں میں اس طرح کی پوزیشن حاصل کرنے والے پہلے ہندوستانی کے طور پر نشان زد کیا، جس کا مشاہدہ 45 مختلف ممالک کے نمائندوں نے کیا۔

 

 

فائنل میں مصری مدمقابل سے ہارنے کے باوجود حسین کے حوصلے پست رہے۔

اپنی فتح کے بعد، انہوں نے کہا، کہ “یہ میرے لیے بہت اچھا ٹورنامنٹ تھا۔ میں نے ہر سنگل باؤٹ سے لطف اندوز ہوا اور ہر کھیل سے کچھ نہ کچھ سیکھا،” فائنل تک کے ناقابل فراموش سفر کی عکاسی کرتے ہوئے۔

 

 

چاندی کا یہ اعزاز گیمز میں ان کی دوسری فتح ہے، جو سلور کوسٹ ایڈیشن میں ان کی سابقہ کامیابیوں میں اضافہ کرتی ہے۔

18 سالہ حسین کے لیے، جسے گزشتہ سال انٹرنیشنل چیمپیئن شپ میں ابتدائی شکست کا سامنا کرنا پڑا، یہ چاندی کا تمغہ ایک یادگار حوصلہ ہے۔

 

 

 

اہم پہلے راؤنڈ میں، نوجوان حسین نے قابلیت کا مظاہرہ کیا، عین مطابق ککس اور جابس کو انجام دینے کے لیے مناسب لمحات کا فائدہ اٹھاتے ہوئے، اکثر طاقتور امتزاج کو اکٹھا کرتے ہوئے۔ ان کے حملوں کی شدت نے ان کے حریف میکڈونلڈ کو چہرے پر زخموں کے ساتھ چھوڑ دیا جس کی وجہ سے فوری طبی امداد کی ضرورت پڑی۔

 

 

 

حسین کے حق میں مضبوطی سے مقابلے کے ساتھ، تیسرا راؤنڈ زیادہ ناپے گئے انداز میں سامنے آیا، جج کے فیصلے سے حسین کو چاندی کا تمغہ حاصل ہوا۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like