Type to search

ٹی وی اور فلم

فلم پیار تو ہونا ہی تھا کے اداکار بیجے آنند

بیجے آنند

فلمی ڈسک، 19 جولائی (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) ہمیں پورا یقین ہے کہ فیچر تصویر دیکھ کر آپ بالکل سمجھ نہیں پائیں گے کہ یہ کون ہے۔ یہ ایک زمانے کے مقبول ایکٹر رہے ہیں جنہوں نے ایک فلم میں کاجول کے عاشق کا رول بھی کیا تھا۔

جی ہاں اس فلم میں اجے دیوگن اور کاجول لیڈ رول میں تھے اور بیجے ، اداکارہ کاجول کے عاشق کے رول میں تھے۔ فلم کا نام تھا پیار تو ہونا ہی تھا، جو سال 1998 میں آئی تھی۔ اس فلم میں بیجے آنند راہول بجاج کے رول میں تھے۔

 

 

 

حال ہی میں اس فلم نے 25 سال پورے کیے۔ قریب 17 سال پہلے انڈسٹری چھوڑ چکے بیجے آنند اب بالکل الگ دیکھتے ہیں۔ اپنی سفید داڑھی کو انہوں نے اپنا اسٹائل سٹیٹمنٹ بنا لیا ہے۔

 

قریب 17 سال پہلے انڈسٹری چھوڑ چکے بیجے اب بالکل الگ دیکھتے ہیں۔ اپنی سفید داڑھی کو انہوں نے اپنا اسٹائل سٹیٹمنٹ بنا لیا ہے۔

 

 

 

 

بیجے آنند نے فلم کے 25 سال پورے ہونے پر شیئر کی تھی یہ بات۔ انہوں نے کہا، جب میں نے فلم دیکھی تو پایا کہ میکرس نے میری ڈبنگ کسی اور سے کروا کر وہ آواز استعمال کی تھی۔ یہ نئی آواز کافی پتلی تھی۔ میرے لیے یہ کافی شرمناک تھا کیونکہ میری اصل آواز ایسی نہیں ہے۔ مجھے بہت برا لگا اور اس وجہ سے میں نے قریب 17 سال تک انڈسٹری میں کام نہیں کیا۔

 

 

اداکاری چھوڑنے سے پہلے بھی بیجے آنند کو یہی لگتا تھا کہ وہ انڈسٹری کا حصہ نہیں ہے۔ انہوں نے کہا، میرا کوئی نپٹوزم کا بیک گراؤنڈ نہیں ہے۔ میں ایک آوٹ سائیڈر تھا اور صحیح ٹریک پر تھا لیکن بس ہیرو اجے دیوگن کو بہتر دیکھانے کے لیے میری آواز بدلنا مجھے کافی عجیب لگا۔ میں حیران تھا۔

 

بیجے آنند نے بتایا کہ وہ اسی وجہ سے اپنی یہ فلم کبھی نہیں دیکھتے۔ انہوں نے اپنی زندگی میں صرف ایک بات یہ فلم دیکھی ہے۔ انہوں نے کہا، جب بھی یہ فلم ٹی وی پر آتی ہے تو سبھی دیکھتے ہیں لیکن مجھے وہ اچھی نہیں لگتی۔

 

سال 1996 میں آئی فلم یش سے انہوں نے ڈیبیو کیا۔

 

انہوں نے مارٹھی اداکارہ سونالی کھارے سے شادی کی۔ اس جوڑے کو ایک بیٹی سنایا آنند ہے۔

 

انہیں فیمینا میگزین نے 1995 کا ہندوستانی مرد ماڈل چہرہ کا خطاب دیا تھا۔

 

ایک انٹرویو میں انہوں نے انکشاف کیا کہ فلم پیار تو ہونا ہی تھا ، کی زبردست کامیابی کے بعد انہیں مختلف ہدایت کاروں کی جانب سے لیڈ رول پلے کرنے کے لیے 22 فلموں کی پیشکش ہوئی۔

 

 

 

انہوں نے اپنی زندگی یوگا کے لیے وقف کر کے ایک اداکار بننے سے روحانی یوگی کی طرف اپنا راستہ بدل لیا۔

 

 

 

بیجے آنند ایک کنڈالینی یوگا ٹیچر بن گئے۔ کی تصدیق کنڈالینی ریسرچ انسٹی ٹیوٹ، لاس اینجلس نے کی۔ اداکار نے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا کہ جب وہ 26 سال کے تھے تو انہیں آرتھرائٹس کی تشخیص ہوئی اور اسی وقت انہوں نے کنڈالینی یوگا کو دریافت کیا اور اسے اپنایا۔

 

سال 2018 میں آئی سنی لیونی کی فلم کرنجیت کور میں سنی لیونی کے والد جسپال سنگھ ورا کا کردار نبھایا تھا۔