Type to search

ٹی وی اور فلم

فلم انڈین 2 میں 90 سال کا رول پلے کررہے ہیں کمل ہاسن

فلمی ڈسک،21اکتوبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) کمل ہاسن ان چند فنکاروں میں سے ہے جنہیں چینلنج سے بھرے پرفارم کرنے میں مزہ آتا ہے۔ پشپک، دشاوتارم، ہے رام، وشواروپم اور نائیک جیسی فلمیں اسکی مثال ہے۔ کمل ہاسن ایک بار پھر سے اپنی ایکنٹگ کا جلوہ بکھرنے جارہے ہیں۔ ان دنوں وہ انڈین 2 کی شوٹنگ میں مصروف ہے۔ فلم کی شوٹنگ چل رہی ہے۔ اسی دوران اس بارے میں خلاصہ ہوا ہے کہ فلم میں کمل ہاسن کیسا رول پلے کرنے جارہے ہیں۔ اسٹنٹ کوریوگرافر پیٹرہین نے حالیہ انٹرویو میں کمل ہاسن کے رول کے بارے میں کچھ باتیں شیئر کی ہے۔

ایک انٹرنیٹ پورٹل کو دیئے گئے انٹرویو میں بات کرتے ہوئے کہا۔ ایک پرفیکشنسٹ ہونے کے ناطے، کمل سر سارےایکشن سیکوئنس کو خود کرنا چاہتے ہیں۔ وہ ان سینس کو لائیو کرنا چاہتے ہیں۔ انکی باڈی لینگویج بھی ایک 90 سال کے شخص کا کردار پلے کرنےکے لیے پرفیکٹ ہے۔ بتادیں کہ فلم ہاسن نے فلم کے پہلے پارٹ میں ایک 80 سال کے بزرگ کا رول پلے کیا تھا۔ انڈین سال 1996 میں ریلیز ہوئی تھی۔ اب کمل ہاسن پہلے پارٹ سے بھی زیادہ چیلنجنگ رول پلے کرنے جارہے ہیں۔

اسکے علاوہ رپورٹس کی مانیں تو میکرس نے پلے کیا ہے کہ وہ اسٹنٹ سیکوئنس بھوپال میں شوٹ کریں گے۔ اس سیکوئنس کو پرفارم کرنے میں تقریبا 40 کروڑ روپے لگیں گے۔ پیٹر ہین کی دیکھ ریکھ میں یہ اسٹنٹ شوٹ کیے جائیں گے۔ اس ایکشن سیکوئنس کو شوٹ کرنے کے دوران قریب 2000 جونیئر آرٹیسٹ کے شامل ہونے کا امکان ہے۔

Tags:

You Might also Like