Type to search

فیشن

راجستھان کی نندنی گپتا نے 19 سال کی عمر میں جیتا فیمینا مس انڈیا 2023 کا خطاب

نندنی گپتا

فیشن ڈسک، 17 اپریل (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) فیمینا مس انڈیا 2023 کا فائنل ہو گیا ہے۔  وہیں راجستھان کی نندنی گپتا نے ہفتہ کو ہونے والے گرینڈ فائنل میں تاج کرلیا۔ 19 سالہ نندنی کے علاوہ دہلی کی شریا پونجا فرسٹ رنر اپ اور منی پور کی تھوناوجم اسٹریلا لوانگ دوسری رنر اپ رہیں۔

 

وہیں اس فائنل کی تصویریں اور ویڈیو سوشل میڈیا پر چھانے کے بعد فینس تینوں حسیناؤں کو مبارکباد دے رہے ہیں۔

 

 

 

فیمینا مس انڈیا 2023 کا ٹائٹل جیتنے والی نندنی گپتا کی تاج پہناتے ہوئے انسٹاگرام ہینڈل پر تصاویر کے ساتھ ایک خصوصی کیپشن لکھا، دنیا – یہ لیجیئے۔ نندنی گپتا نے ہمارا سٹیج فتح کر لیا ہے۔ اپنے دلکش، صبر اور خوبصورتی سے ہمارا بھی دل جیت لیا ہے! ہمیں بہت فخر ہے اور ہم انہیں مس ورلڈ اسٹیج پر دیکھنے کا انتظار نہیں کر سکتے! ہمیں آپ کے سفر اور تاج حاصل کرنے کے لیے آپ کی طرف سے کی گئی سخت محنت پر بہت فخر ہے۔ آپ ہمیشہ چمکتے رہیں! وہیں اس پوسٹ پر لوگ انہیں مبارکباد دیتے ہوئے بھی نظر آرہے ہیں۔

 

 

 

 

آپ کو بتا دیں کہ فیمینا مس انڈیا 2023 اپنے نام کرنے والی 19 سال کی نندنی گپتا کی پیدائش راجستھان میں ہوئی۔ وہیں پیشے سے وہ ایک ماڈل ہے۔ جبکہ انہوں نے بزنس مینجمنٹ میں ڈگری حاصل کی ہے۔

 

جب نندنی گپتا سے پوچھا گیا کہ انہوں نے اپنے بارے میں کیا افواہ سنی ہے جس سے حیرانی ہوئی ہو، تو انہوں نے کہا، ‘میرے جسم پر ہمیشہ سے بہت کافی بال رہے ہیں جو ننگی آنکھوں سے نظر نہیں آتے۔ اس لیے لوگ کہتے تھے کہ وہ اپنے جسم کو بلیچ کرواتی ہے۔ اس لیے یہ گوری بھی ہے۔ نندنی گپتا کو انگریزی بولنے میں بھی کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا تھا۔ لیکن انہوں نے ہمت نہیں ہاری اور سات ماہ میں اس پر فتح حاصل کرلی۔

 

 

اس ایونٹ میں اداکارہ اننیا پانڈے سے لیکر کارتک آرین، اننیا پانڈے اور نیہا دھوپیا جیسے بالی ووڈ ستارے شامل تھے۔ اس موقع پر سابق فاتحین بھی موجود تھے۔ جس میں سنی شیٹی، روبل شیخاوت، شناتا چوہان، مانسا وارانسی، مانیکا شیوکند، مانیا سنگھ، سمن راؤ اور شیوانی جادھو نے بھی اپنی پرفارمنس دی۔ اس دوران منیش پال اور بھومی پیڈنیکر نے اپنے ہنر سے مداحوں کا دل جیت لیا۔

ریاستی فاتحین کو فیمینا مس انڈیا یونیورس 2022 اور مینٹر نیہا دھوپیا،  کوریوگرافر ٹیرینس لیوس، ڈائریکٹر ہرش وردھن کلکرنی، باکسنگ آئیکون لیشرم سریتا دیوی اور ڈیزائنرز راکی ​​اسٹار اور نمرتا جوشی پورہ شامل تھے۔

اس مقابلہ حسن کے لیے ملک بھر سے خواتین نے جدوجہد کی تھی، جس میں سے نندنی گپتا نے اس پر فاتح حاصل کی۔ بتادیں کہ اس مقابلے میں 29 ریاستوں کے نمائندے اور سبھی مرکز کے زیر انتظام ریاستوں کے کنٹیسٹنٹ آئے تھے، جس سے 30 کنٹیسٹنٹ کو شامل کیا گیا تھا۔

Tags:

You Might also Like