Type to search

بزنس

جھارکھنڈ کی لاجواب دستکاری جیومارٹ پر دستیاب ہوگی

ریاستی حکومت کے ایمپوریم کے ساتھ ہاتھ ملایا
l جیومارٹ JASCOLAMPF اور JHARCRAFT کے ساتھ مل کر کام کرے گا
lجھارکھنڈ کے علاقے سے 10 ہزار سے زیادہ کاریگروں اور بُنکروں کے شامل ہونے کی امید
10lجیو مارٹ ریاستی حکومتوں کے ایمپوریم سے 3 لاکھ سے زیادہ مصنوعات فروخت کرتا ہے


ممبئی، 24 جون2024۔ (پریس نوٹ) ریلائنس رٹیل کی ای۔مارکیٹ پلیس شاخ، جیو مارٹ نے جھارکھنڈ کے ریاستی ایمپوریم JASCOLAMPF اور جھارکھنڈ حکومت کے سرکاری ایمپورئم JHARCRAFT کے ساتھ ہاتھ ملایا ہے۔ یہ مشترکہ اقدام جھارکھنڈ کے کاریگروں کی ترقی کے لیے ایک بڑا قدم ثابت ہوگا۔ جھارکھنڈ کے گملا، سرائیکیلا اور پالامو جیسے شہروں اور قصبوں کے کاریگروں کو اب جیومارٹ بازار میں جگہ ملے گی۔

 

کاریگر ملک بھر کے صارفین تک پہنچنے اور اپنے کاروبار کو بڑھانے کے لیے پلیٹ فارم کی جانب سے پیش کردہ خصوصیات سے فائدہ اٹھا سکیں گے۔

 

جہاں جھارکھنڈ کی ریاستی حکومت کے ایمپوریم JASCOLAMPF کو ایک منفرد پلیٹ فارم ملے گا وہیں جیو مارٹ کے لاکھوں صارفین کو لکڑی کی مشہور مصنوعات، بانس کی مصنوعات، دھوکرا نوادرات، ٹیراکوٹا کی اشیاء، لاکھ چوڑیاں، سوتی ہینڈلوم، ایپلیک ورک، زردوزی ورک، تسر وغیرہ تک رسائی حاصل ہوگی۔ ہینڈلوم ساڑیاں، کوئی بھی مردوں کی قمیضیں، بغیر سلے ڈریس میٹریل، ہاتھ سے بنے ہوئے بیگ، بیڈ شیٹس، پینٹنگز اور گھر کی سجاوٹ کی مصنوعات اور ہاتھ سے بنے انسانی فن کی بہت سی دوسری اقسام خرید سکتا ہے۔ یہ پہل وزیر اعظم کے ‘ آتم نربھر’ کے مطابق ہے۔

 

 

جھارکھنڈ اسٹیٹ کوآپریٹو مارکیٹنگ اینڈ پروکیورمنٹ فیڈریشن لمیٹڈ (JASCOLAMPF) کے منیجنگ ڈائریکٹر راکیش کمار سنگھ نے کہا، جھارکھنڈ کے دستکاروں، ہینڈلوم بنانے والوں اور کاریگروں کے پاس نسل در نسل قابل ذکر مہارتیں ہیں، جو اس علاقے کے امیر ثقافتی ورثے کی عکاسی کرتی ہیں۔ اس سے نہ صرف مقامی کاریگروں اور بنکروں کو فروغ ملے گا بلکہ وقت کے ساتھ ساتھ جھارکھنڈ میں دیگر ایم ایس ایم ای(مائکرو، سمال اور میڈیم انٹرپرائزز)مینوفیکچررز کو بھی فائدہ پہنچے گا۔

 

 

 

جھارکھنڈ سلک ٹیکسٹائل اینڈ ہینڈی کرافٹ ڈیولپمنٹ کارپوریشن لمیٹڈ (JHARCRAFT) کے ڈپٹی جنرل منیجر اشونی سہائے نے کہا،ہم جیو مارٹ جیسے دیسی پلیٹ فارم پر جھارکھنڈ کے دستکاری کو لانچ کرنے کے لیے بہت پرجوش ہیں۔

جھارکھنڈ کے مختلف فن پاروں کے ساتھ مربوط، بازار کو مالا مال کرنے، کاریگروں کو فائدہ پہنچانے اور ہندوستان کی ثقافتی دولت کو محفوظ رکھنے کے ہمارے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔

 

 

 

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ 2022 میں اپنے قیام کے بعد سے، جیومارٹ نے ملک بھر میں 20 ہزار سے زیادہ کاریگروں اور بنکروں کو بااختیار بنایا ہے۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *