Type to search

فیشن

ڈینم جیکٹ کوان طریقوں سے اسٹائل کر کے آپ بھی لگے اسٹائلش

ڈینم جیکٹ

فیشن ڈسک/2اگسٹ(اردوپوسٹ) ڈینم جیکٹ کو اکثر لوگ سردیوں کی شروعات میں پہننا پسند کرتے ہیں۔ لیکن اس شاندار جیکٹ کو کسی بھی سیزن میں استعمال کیا جاسکتا ہے۔ کیونکہ یہ آپ کو ہر اسٹائل کے ساتھ میچ کرتے ہوئے اسٹائلش لک دیتی ہے۔

ڈینم کے ساتھ ڈینم

کلاسک ڈینم جیکٹ کو آپ باڈی ہنگینگ ٹاپ اور میچینگ کلر کی ڈینم جینس کے ساتھ پہنے۔ یہ آپ کے فیگر کو کمپلیمنٹ کرے گی۔ شارٹ ہائٹ ہے تو اس لک کو ہائی ہلس یا ہلس والے بوٹس کے ساتھ استعمال کریں۔ اس سے ہائٹ لمبی لگے گی۔

سکرٹ کے ساتھ

شارٹ پلٹس والی سکرٹ یا ڈینم سکرٹ پہننے کے ساتھ بلیک’ وائٹ یا پھر اپنے پسندیدہ کلر کے ٹاپ کو پہننے۔ دھیان رہے کہ آپ کا ٹاپ زیادہ فرل والا نہ ہو نہیں تو اوپر سے جیکٹ پہننے پر لک نہیں آئے گا۔ اس لک کے ساتھ کیزول بوٹس یا پھر سنیکرس پہننے۔

ڈینم کی اوور سائز جیکٹ آپ کو اندر کسی بھی طرح کا ٹاپ پہننے یا زیادہ لیئر پہننے کا آپشن دیتی ہے۔ تو اگر فرل یا لیرس والا ٹاپ پہنتی ہے تو یہ جیکٹ انکے لک کو نقصان نہیں پہنچائے گا۔

چاہے لانگ ڈریس یا پھر شارٹ ڈینم کی جیکٹ دونوں پر ہی اچھی لگے گی۔ حالانکہ یہ بات پارٹی ڈریس پر لاگو نہیں ہوتی ۔ کیزول یا سمر ڈریس کے ساتھ جیکٹ کافی اچھی لگتی ہے۔ چاہے تو آپ نارمل سائز کی یا پھر شارٹ اسٹائل جیکٹ بھی لے سکتی ہے۔

شارٹ کے ساتھ

شارٹ کے ساتھ جیکٹ اچھی لگتی ہے’ لیکن اس بات کا دھیان رہے کہ اسکی لمبائی شارٹس کی لمبائی سے لمبی نہ ہو۔

Tags: