Type to search

فیشن

گلیمر کے معاملے میں کسی سے کم نہیں ہے نوجوت سنگھ سدھو کی بیٹی رابعہ

فیشن ڈسک،13ڈسمبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) انٹرنیٹ کی دنیا کے مشہور شخصیات نوجوت سنگھ سدھو کی بیٹی رابعہ سدھو ایک بار پھر بحث میں ہے۔

رابعہ اکثر اپنے انسٹاگرام پوسٹ کو لیکر خبروں میں رہتی ہے۔ اس بار بھی اپنی لیٹسٹ گلیمرس تصاویر کی وجہ سے ہی بحث میں ہے۔ انہوں نے گرین اور بلیک پرنٹ ڈریس میں اپنی ایک گلیمرس تصاویر حال ہی میں پوسٹ کی ہے۔ رابعہ سوشل میڈیا پر زبردست فین فاؤلونگ رکھتیہے۔ انسٹاگرام پر رابعہ کے قریب 42.1 کے فالورس ہیں۔ اپنے پالتو کتے سے بے انتہا پیار کرتی ہے۔

کیمرے کے سامنے رابعہ فلم انڈسٹری کی کسی دیوا سے کم نہیں دیکھتی۔ رابعہ پیش سے فیشن ڈیزائنر ہے۔ اور انکی تصویروں میں انکا زبردست فیشن سینس صاف نظر بھی آتا ہے۔

انہوں نے سنگاپور سے فیشن ڈیزائننگ کی پڑھائی کی ہے۔ رابعہ دیکھنے میں ہی خوبصورت ہے اور انکی دلچسپی بھی ایکٹینگ میں ہے۔ رابعہ کے بالی ووڈ ڈیبیو کو لیکر پچھلے کچھ وقت سے بحث ہے۔ ابھی تک ڈیبیو کو لیکر کسی طرح کا آفیشل معلومات نہیں ہے۔ آپکو بتادیں کہ رابعہ ٹی وی شو میں بھی نظر آچکی ہے۔

انہوں نے اپنی اسکولی پڑھائی پٹیالہ سے کی ہے۔ سال 2013 میں فیشن ڈیزائننگ کی پڑھائی کے لیے وہ سنگاپور گئی۔ اپنی ماں کی لاڈلی ہے رابعہ، کہا جاتا ہے کہ جس بھی پارٹی میں رابعہ جاتی ہے وہ توجہ کا مرکز بن جاتی ہے۔

انکے دوست انکے فیشن سینس کی تعریف کرتے ہیں، رابعہ اپنی ان تصویروں میں کافی بنداس نظر آرہی ہے۔ سوشل میڈیا پر اس بات کو لیکر بحث ہے کہ وہ جلد ہی بالی ووڈ میں قدم رکھ سکتی ہے۔ نوجوت سنگھ سدھو کا رابعہ کے علاوہ ایک بیٹا کرن سدھو بھی ہے۔ ایشان سوری کے ساتھ آفیئر کو لیکر بھی بحث میں رہی ہے رابعہ ۔

Tags: