Type to search

اسپورٹس

امریکہ کے کوکو گوف نے بنایا ریکارڈ، 15 سال کی عمر میں ڈبلیو ٹی اے ٹائٹل جیت لیا

لنز (آسٹریا)14اکتوبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) ومبلڈن میں شاندار کھیل کا مظاہرہ کرنے والے امریکہ کی نوجوان ٹینس کھلاڑی کوکو گوف نے لنز اوپن ٹورنامنٹ کے طور پر اپنا پہلا ڈبلیو ٹی اے ٹائٹل جیت لیا۔ 15 سالہ کوکو گوف پچھلے 15 سالوں میں ڈبلیو ٹی اے ٹائٹل جیتنے والی دنیا کی سب سے کم عمر نوجوان کھلاڑی بن گئی ہیں۔

کوکو گوف نے اتوار کی رات یہاں کھیلے گئے فائنل میں لاتویا کی یلنا اوستاپنکو کو 6-1 ، 6-2 سے ہرا کر ٹائٹل اپنے نام کیا۔ ڈبلیو ٹی اے نے گوف کے حوالے سے لکھا، ‘میں اب بھی حیران ہوں۔ مجھے لگتا ہے کہ یہ میرا پہلا ڈبلیو ٹی اے خطاب ہے۔ یقینا یہ سال کے آغاز میں میرے کیلنڈر میں نہیں تھا ، کیوں کہ مجھے نہیں لگتا تھا کہ مجھے اس کے اندر کھیلنے کا موقع ملے گا اور اب میں چیمپیئن ہوں ، یہ اس لیے یہ پاگل ہے۔

کوکو گوف پچھلے دو سیزن سے اپنا ڈبلیو ٹی اے خطاب جتنے والی دوسری کھلاڑی بن گئی ہے۔ انہوں نے کہا، یہ ہفتہ میرے لیے ناقابل یقین ہے۔ کوکو گوف جونیئر ورلڈ نمبر 1 رہ چکی ہے۔ وہ جونیئر گرینڈ سلیم کا خطاب بھی جیت چکی ہے۔

کوکو اس سال تب سرخیوں میں آئی تھی۔ جب انہوں نے ومبلڈن میں پانچ بار کی چیمپیئن وینس ولیمز کو شکست دی تھی۔ اس کے بعد انہیں امریکن اوپن میں وائلڈ کارڈ انٹری دی گئی۔

Tags:

You Might also Like