Type to search

قومی

کس تاریخ سے پہلے پیدا ہوئے لوگ مانے جائیں گے شہری

خاص باتیں

آسام میں ہندوستانی شہری کے طور پر پہچان کی کٹ آف ڈیٹ 1971

کہا۔ شہری ترمیمی قانون یا این آر سی سے پریشانی کی ضرورت نہیں

پورا عمل ڈیجیٹل اور آسان ہوگا، تاکہ پریشانی نہ ہو


ہندوستان میں ایک جولائی 1987 سے پہلے پیدا ہوئے یا جنکے والدین 1987 سے پہلے پیدا ہوئے ہیں۔ وہ سبھی قانون ہندوستانی شہری ہے۔ انہیں شہری ترمیمی قانون یا این آر سی سے پریشان کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

حکومت کے ٹاپ آفیسر نے جمعہ کو کہا، شہری قانون کے 2004 میں ہوئے ترمیم کے مطابق (آسام کو چھوڑ کر) جنکے والدین میں سے ایک ہندوستانی ہے اور غیر قانونی تارکین وطن نہیں ہے۔ انہیں ہندوستانی شہری مانا جائے گا۔ آسام میں ہندوستانی شہری کے طور پر پہچان کی کٹ آوٹ ڈیٹ 1971 ہے۔

وزرات داخلہ کے اہلکاروں نے کہا، ملک میں این آر سے لاگو کرنے پر ابھی کچھ کہنا جلد بازی ہوگی۔ غیر بی جے پی ریاستوں کے وزیراعلی کی طرف سے شہری قانون لاگو نہ کرنے کا اعلان  پر انہوں نے کہا، قانو لاگو کرنا مرکز کے کنٹرول میں ہے۔

پورا عمل ڈیجیٹل اور آسان ہوگا، تاکہ پریشانی نہ ہو، وزرات قانون کے  قواعد بنانے کے عمل میں ہے۔ لوگ تجویز دے سکتے ہیں۔ اس سے ہندوستانیوں کی شہری پر خطرہ نہیں ہے۔

کسی سے نہیں مانگی جائے گی نسب نامہ

وزرات نے کہا، کسی ہندوستانی سے اسکے والدین یا دادا۔دادی کے 1971 سے پہلے کے پیدائش کا سرٹیفکیٹ جیسے دستاویزات یا نسب نامہ دیکھا کر شہری ثابت کرنے کو نہیں کہا جائے گا۔ وزرات کے ترجمان نے ٹیوٹ کیا، شہریت کی تاریخ پیدائش یا  جائے پیدائش سے متعلق دستاویزات پیش کرکے ثابت کی جاسکتی ہے۔

ایسے فہرست میں ڈھیر سارے عام دستاویزات ہوسکتے ہیں تاکہ کوئی ناحق پریشان نہ ہو، ہندوستانی شہریوں کو 1971 سے پہلے کا اپنے والدین ۔ دادا۔ دادی کے شناختی کارڈ ، پیدائش کا سرٹیفکیٹ جیسے دستاویزات کو پیش کرکے اپنے باپ دادا کو ثابت نہیں کرنا ہوگا۔

کسے مانا جائے گا شہری

شہری قانون میں 2004 میں ہوئے ترمیم کے مطابق جسکی پیدائش 26 جنوری 1950 یا اسکے بعد، لیکن 1 جولائی 1987 سے پہلے ہوا ہو، جسکی پیدائش ہندوستان میں 1 جولائی 1987 کو، اسکے بعد یا 3  ڈسمبر 2004، سے پہلے ہوا ہو اور پیدائش کے وقت ماں یا والد ہندوستان کے شہری ہوں، وہ ہندوستانی شہری ہے۔

ڈسمبر کی 10 سال 1992 کو یا اسکے بعد، لیکن 3 ڈسمبر 2004 سے پہلے ہندوستان کے باہر پیدا ہوئے لوگ، جنکے والدین پیدائش کے وقت ہندوستان کے شہری تھے، وہ بھی ہندوستانی شہری ہے۔ کسی کی پیدائش ہندوستان میں 3 ڈسمبر 2004 کو یا اسکے بعد ہوا ہو اور والدین دونوں ہندوستانی شہری ہے۔ یا ان میں سے کوئی ایک ہندوستان کا شہری ہے اور دوسری پیدائش کے وقت  غیر قانونی تارکین وطن نہیں ہے تو وہ بھی ہندوستانی شہری ہوگا۔

Tags:

You Might also Like