Type to search

Uncategorized

بیکانو نے پروڈکٹس میں کی توسیع۔مسالوں کی کیٹگری میں کی انٹری

بیکانو پروڈکٹس

نئی دہلی، 11 اگست 2023 (پریس نوٹ) بیکانو، بیکانیر والا فوڈز پرائیویٹ لمیٹڈ کا ایک مشہور برانڈ، ہندوستانی مصالحہ جات کے زمرے میں داخل ہونے کا اعلان کرتے ہوئے بہت خوش ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ بیکانو نے مارکیٹ میں ایک نیا سب برانڈ “سواد انوشار” متعارف کرایا ہے۔  بیکانو کے پاس کئی دہائیوں پرانے کھانے کی مہارت اور ذائقوں کا بھرپور ورثہ ہے۔ اس مہارت اور ورثے کو اگلی سطح پر لے جانے کی کوشش میں۔ بیکانو نے زمینی مسالوں کی مارکیٹ میں قدم رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اسٹورز کا مقصد مصالحوں کی نئی پیشکش کے ساتھ ہندوستانی گھروں میں کھانا پکانے کے تجربے کو مزید بڑھانا ہے۔

مسٹر منیش اگروال، ڈائریکٹر، بیکانو، بیکنیر والا فوڈز پرائیویٹ لمیٹڈ، نے ہندوستانی مسالوں کے زمرے میں مصنوعات متعارف کرانے کے پیچھے اپنی تحریک کی وضاحت کی، “ہم ہندوستان کے قدیم ترین برانڈز میں سے ایک ہیں۔ ہمارا ذائقہ ہماری پہچان ہے۔ ہمارے اسنیکس اور نمکین میں مصالحے کے خصوصی امتزاج کی وجہ سے اسے لوگوں میں خوب پسند کیا جاتا ہے۔ ہماری مصنوعات میں لوگوں کی دلچسپی نے ہمیں اپنی مصنوعات کی لائن کو وسعت دینے کی ترغیب دی ہے۔ اسی لیے ہم نے ایک نئے برانڈ کے تحت مصالحہ جات کی مارکیٹ میں داخل ہونے کا فیصلہ کیا ہے۔ ہم زمینی مسالوں کے زمرے میں مصالحے پیش کرنے جا رہے ہیں جو ہر ڈش کو مزیدار بنا دے گا۔ ہم اس طرح کی مصنوعات کو متعارف کرانے میں انتہائی فخر محسوس کرتے ہیں۔

مسٹر کش اگروال، مارکیٹنگ ہیڈ، بیکانو نے بتایا کہ کس طرح بیکانو کا مقصد ہندوستانی مسالوں کی مارکیٹ میں انفرادیت لانا ہے۔ “سواد انوشار کے ساتھ، ہم ذائقہ کے ایک نئے سفر کا آغاز کر رہے ہیں۔ ہمارا یہ سفر ہندوستانی مصالحوں کو مقبول بنائے گا۔ ہمارے پاس مزیدار نمکین اور نمکین بنانے میں مہارت ہے۔ اس کے تحت اب ہم روزمرہ کے کھانے کو مزیدار بنانے کے لیے تیار ہیں۔ ملاوٹ کے فن کے ذریعے، ہم مصالحے کے انتہائی مستند اور خصوصی مرکبات کے ساتھ آتے ہیں۔ یہ پاکیزگی کے لیے ہماری لگن کا حقیقی عکاس ہے۔ بیکانو میں، ہم نہ صرف زمینی مسالوں کی ایک رینج متعارف کرانے جا رہے ہیں بلکہ اپنے قیمتی صارفین کے ساتھ جڑے رہنے کے لیے بہتر مارکیٹنگ کے طریقوں کو بھی یقینی بنائیں گے۔ “سواد انوشار” کے تحت، ہندوستانی باورچیوں کے لیے ضروری مصالحوں کی ایک رینج متعارف کرائی جائے گی۔

اس میں تندوری مسالہ، چاپ مسالہ، کچن کنگ مسالہ، سمبھر مسالہ، شاہی پنیر مسالہ، راجما مسالہ، کڑھائی پنیر مسالہ، دال مکھنی مسالہ اور چولے مسالہ وغیرہ شامل ہوں گے۔بیکانو کا منصوبہ ہے کہ کسانوں اور سپلائرز کے ساتھ شراکت داری کے ذریعے اپنے مصالحے حاصل کریں۔ یہ زیادہ سے زیادہ معیار اور مستقل مزاجی کو یقینی بنائے گا۔ کمپنی نے خریداری سے پہلے ہمیشہ سخت معیار کی جانچ اور مصالحوں کی بہتر تشخیص کو ترجیح دی ہے۔ بیکانو اعلیٰ ترین معیار کو یقینی بنانے کے لیے متعلقہ سرٹیفیکیشنز اور صنعتی معیارات پر عمل پیرا ہے۔ ان معیارات میں FSSAI، ISO، HACCP اور GMP وغیرہ کی تعمیل شامل ہے۔ یہ سرٹیفیکیشن بہترین پیداوار، پیکیجنگ اور کوالٹی مینجمنٹ کے معیارات کے لیے بیکانو کے عزم کو ظاہر کرتے ہیں۔ ” سواد انوسار” مصالحے پورے ملک میں بیکانیر والا کے آؤٹ لیٹس پر دستیاب ہوں گے۔ اس کے علاوہ ای کامرس پلیٹ فارم پر بھی دستیاب ہوگا۔

ان مصالحوں کی پیکیجنگ اور برانڈنگ کی حکمت عملی احتیاط سے تیار کی گئی ہے۔ بیکانو کا لوگو تمام پیکٹوں پر واضح طور پر نظر آئے گا، تاکہ صارفین بیکانو کے پریمیم معیار کے بارے میں یقین کر سکیں۔ ” سواد  انوسار” جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے کہ وہ ذائقہ کے مطابق تیار کیے جاتے ہیں۔

بیکانو نے نئے مصالحے کے زمرے کی فروخت اور آگاہی بڑھانے کے لیے مارکیٹنگ اور پروموشنل سرگرمیوں کی شاندار منصوبہ بندی کی ہے۔ ان حکمت عملیوں میں اے ٹی ایل، بی ٹی ایل اور ڈیجیٹل مہمات شامل ہیں۔ مصالحوں کی ” سواد  انوسار‘‘ رینج میں 9 اقسام شامل ہوں گی۔ یہ سب 100 گرام پیک سائز میں دستیاب ہوں گے اور ان کی قیمت 70 سے 80 روپے کے درمیان ہوگی۔ مصالحہ جات کے زمرے میں آنے کے ساتھ، بیکانو ہندوستانی صارفین کے مختلف ذوق کے مطابق کھانے فراہم کرنے کے اپنے عزم کا اعادہ کرتا ہے۔ مزیدار ذائقوں کو تیار کرنے میں برانڈ کی میراث اور مہارت “سواد انوسار” کو ہر گھر کا پسندیدہ مسالا بنانے کے لیے تیار ہے۔ اس سے بیکانو کو  ایف ایم سی جی انڈسٹری میں ایک قابل اعتماد نام کے طور پر مزید تقویت ملے گی۔