Type to search

ٹی وی اور فلم

کون ہے منیشا رانی، ٹک ٹاک ویڈیوز سے سیدھے پہنچ گئی بگ باس

منیشا رانی

ٹی وی ڈسک، 19 جون (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بگ باس او ٹی ٹی کے سیزن 2 کا کل یعنی 17 جون 2023 کی رات پریمیئر ہوا، جس کی وجہ سے فینس کے سامنے کنٹیسٹنٹ کی پوری فہرست آگئی ہے۔ یہ ریالٹی شو ہر رات 9 بجے او ٹی ٹی پلیٹ فارم جیو سینما پر اسٹریم ہوگا۔

 

اس شو کو بالی ووڈ ایکٹر سلمان خان ہوسٹ کررہے ہیں۔ اس شو میں اس بار ٹی وی اداکار کے ساتھ کچھ سوشل میڈیا انفلونسر اور یوٹیوب بلاگر بھی کنٹیسٹنٹ کے طور پر نظر آئیں گے۔

 

 

شو کے پریمیئر کے دوران، ٹک ٹاک اسٹار اور بگ باس او ٹی ٹی سیزن 2 کی مدمقابل منیشا رانی کی فیملی نے سلمان خان کو ‘جیجاجی’ کہا۔ دراصل منیشا کا کہنا ہے کہ سلمان خان بہار کے ‘جیجاجی’ ہیں، جس پر بھائی جان بھی ہنستے ہوئے نظر آئے۔

 

فہرست میں اداکارہ پوجا بھٹ سے لیکر بہار کی ٹک ٹاک اسٹار منیشا رانی کا نام بھی شامل ہے۔  آپ کو بتادیں کہ سوشل میڈیا انفلونسر منیشا رانی اپنے مزاحیہ ویڈیوز کے لیے کافی مشہور ہے۔ جانتے ہیں کون ہے منیشا رانی۔

 

 

میڈیا رپورٹس کے مطابق بگ باس او ٹی ٹی 2 میں سوشل میڈیا انفلونسر منیشا رانی کنٹیسٹنٹ بن کر آئی ہے۔ منیشا رانی سوشل میڈیا پلیٹ فارم انسٹاگرام پر اپنے مزاحیہ ویڈیوز کے لیے مقبول ہے۔ مینشا ایک اچھی ڈانسر ، ایکٹر بھی ہے۔

 

 

بگ باس کے گھر میں انٹری لیتے ہی منیشا رانی لوگوں میں بحث کا موضوع بنی ہوئی ہے۔ کچھ لوگ منیشا کا موازنہ شہناز گل سے بھی کر رہے ہیں، آپ کو بتادیں کہ منیشا رانی کی فین فالوونگ کافی مضبوط ہے۔

 

 

 

بہار کی رہنے والی منیشا رانی کورونا کے دوران لاک ڈاؤن میں ریلیز کچھ ویڈیوز کافی وائرل ہوئیں جس کی وجہ سے انہیں کافی پہچان ملی۔ انہیں سوشل میڈیا پر کامیڈی کوئین بھی کہا جاتا ہے۔

 

 

آپ کو بتاتے چلیں کہ کورونا کے دور سے پہلے منیشا رانی کی زیادہ تر ویڈیوز ٹک ٹاک پر دیکھی جاتی تھیں لیکن جب سے یہ ایپ ہندوستان میں بند ہوئی ہے، منیشا نے انسٹاگرام پر ڈیبیو کیا۔ منیشا دی کپل شرما شو میں بھی نظر آ چکی ہیں۔

 

 

 

معلومات کے مطابق منیشا رانی ڈانسر بننا چاہتی تھیں۔ اپنے اس خواب کو پورا کرنے کے لیے وہ سال 2015 میں ‘ڈانس انڈیا ڈانس’ میں بطور کنٹیسٹنٹ بن کر آئی تھی۔ انہوں نے اس ڈانس ریئلٹی شو میں بہت سی شاندار پرفارمنس دی۔

 

 

 

 

بگ باس او ٹی ٹی سیزن 2 کے مکمل مقابلہ کرنے والوں کی فہرست کے بارے میں بات کرتے ہوئے، انجلی اروڑہ، بوبیکا دھروے، آکانکشا پوری، اویناش سچدیو، سائرس بروچا، حدید، منیشا رانی، پلک پرسوانی اور پونیت سپر اسٹار، فلک ناز، ابھیشیک ملہان، جیا جیشکر۔ عالیہ صدیقی اور پوجا بھٹ فائنل کنٹیسٹنٹ ہیں۔

Tags:

You Might also Like