Type to search

صحت

کمر درد سے پریشان ہیں تو بدل لیں یہ پانچ عادتیں

ہیلتھ ڈسک،19اگسٹ(اردوہوسٹ) بہتر کنٹرول پانا ضروری ہے۔ اور اسکے لیے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔وجہ آپ کو ہونے والی ڈسچارج کے بارے میں صحیح اور پوری معلومات دیں گی۔ ساتھ ہی سیکھائیں گے کہ اسے کیسے کنٹرول کرنا ہے۔
آج کل ہر دوسرا شخص کمر درد سے پریشان ہے۔ زیادہ تر لوگ کمر درد کی اہم وجہ صحیح طرح سے نہ بیٹھ پانا مانتے ہیں۔ لیکن اس کے علاوہ بھی کئی وجہ ہے۔ جو کمر درد کو دعوت دیتے ہیں۔ آئے آپ کو بتاتے ہیں ان وجہوں کے بارے میں۔۔

کمر میں درد کے لیے آپ کا سیٹنگ یا اسٹانڈنگ پوسچر تو ذمہ دار ہے ہی، ساتھ ہی آپ کا لائف اسٹائل اور کھان۔پان بھی ذمہ دار ہے۔ کئی لوگ ہیلتھی کھانے پینے کے بجائے جنک فوڈ کو ترجیح دیتے ہیں۔ نوکری پیشہ لوگوں میں یہ عادت زیادہ دیکھی گئی ہے کیونکہ مصروف ہونے کی وجہ سے کھانا چھوڑ دیتے ہیں۔ نہیں تو کچھ جنک فوڈ ہی کھا لیتے ہیں۔ اس سے جسم میں کھانے کی کمی تو ہوتی ہی ہے ساتھ ہی وزن بھی بڑھنے لگتا ہے۔ اسکی وجہ سے آپ صحیح طرح سے نہ چل پاتے ہیں اور نہ ہی بیٹھ پاتے ہیں۔ نتیجہ دیکھنے کو ملتا ہے کمر درد کے طور پر۔۔۔

باقاعدگی سے ورزش نہ کرنے سے بھی کمر میں درد ہوسکتا ہے۔ ایسا اس لیے کیونکہ ورزش نہ کرنے سے جسم کے پھٹوں میں اکڑن ہوجاتی ہے۔ اور اینٹ ہونے لگتی ہے ۔ اس وجہ سے کمر درد کی شکایت ہوجاتی ہے۔ کئی لوگ مانتے ہیں کہ ذیادہ ورزش کرنے کی وجہ سے بھی کمر میں درد ہونے لگتا ہے۔ لیکن ایسا نہیں ہے۔ بلکہ ورزش کی مدد سے ہڈیوں اور پٹھوں میں لچکدار ہوتی ہے اور درد سے چھٹکارا ملتا ہے۔

اسکے علاوہ گھنٹوں تک ایک ہی جگہ پر بیٹھے رہنے یا پھر لیٹے رہنے کی وجہ سے بھی کمر میں درد ہوسکتا ہے۔ اس لیے ڈاکٹر صلاح بھی دیتے ہیں کہ لگاتار بیٹھنے یا لیٹے رہنے کے بجائے بیچ ۔ بیچ میں اٹھ کر واک کرتے رہنا چاہیے۔

اگر بھاری سامانا اٹھا لیا ہے اور کمر میں اچانک ہی جھٹکا آ گیا ہے تو اسکے بھی کمر میں درد کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔ اسکے علاوہ تکیہ لگانے یا پھر جس گدی پر آپ سوتے ہیں اسکی وجہ سے بھی کمر میں درد ہوسکتا ہے۔ ملائم اور مخملی گدی کے بجائے جوٹ کے یا پھر تھوڑے سخت گدیوں کااستعمال کرنا چاہئے۔

Tags:

You Might also Like