Type to search

بزنس

وزیر اعلیٰ ڈاکٹر ہمانتا بسوا سرما نے شکریہ ادا کیا

ریلائنس فاؤنڈیشن آسام سیلاب

نئی دہلی، 25 جون، 2022(پریس نوٹ) ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین مکیش امبانی اور ان کے بیٹے اننت امبانی نے آسام کے سیلاب متاثرین کے لیے مدد کا ہاتھ بڑھایا ہے۔

ریلائنس فاؤنڈیشن نے آسام کے چیف منسٹر ریلیف فنڈ میں 25 کروڑ روپے کا تعاون دیا ہے۔ آسام کے وزیر اعلیٰ ڈاکٹر ہمانتا بسوا سرما نے سوشل میڈیا پر اظہار تشکر کرتے ہوئے کہا،اس نازک موڑ پر آسام کے لوگوں کے ساتھ کھڑے ہونے کے لیے مسٹر مکیش امبانی اور مسٹر اننت امبانی کا تہہ دل سے شکریہ ادا کرتا ہوں۔ یہ ہمارے سیلاب سے متعلق امدادی اور راحت کے اقدامات کے لیے بہت مددگار ثابت ہوگا۔

سیلاب کی تباہ کاریوں کا سامنا کرنے والے آسام میں ریلائنس فاؤنڈیشن گزشتہ ایک ماہ سے سیلاب زدگان کی مدد میں مصروف ہے۔ اس کے لیے ریلائنس فاؤنڈیشن کی ٹیمیں آسام اسٹیٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی، محکمہ صحت اور خاندانی بہبود اور قومی صحت مشن، محکمہ حیوانات اور ویٹرنری میڈیسن، ضلع انتظامیہ اور دیگر سول سوسائٹی تنظیموں کے ساتھ مل کر کام کر رہی ہیں۔

بارش اور سیلاب سے سب سے زیادہ متاثرہ کچھار اور ناگاؤں اضلاع میں کئی مقامات پر میڈیکل کیمپ لگائے جا رہے ہیں اور ایمرجنسی ریلیف کٹس تقسیم کی جا رہی ہیں۔ لائیو سٹاک کیمپ لگائے جا رہے ہیں۔ یکم جون کو کیمپوں کے آغاز کے بعد سے اب تک 1,900 سے زیادہ لوگوں کی اسکریننگ اور علاج کیا جا چکا ہے۔ لائیو سٹاک کیمپوں میں 10,400 سے زیادہ بے زبان جانوروں کا علاج کیا جا چکا ہے۔

طبی کیمپوں کے ساتھ ساتھ، ریلائنس فاؤنڈیشن فوری امداد فراہم کرنے کے لیے صحت کی ضروریات کے لیے خشک راشن اور کٹس تقسیم کر رہی ہے۔ اب تک 5000 سے زائد خاندانوں کو کٹس دی جا چکی ہیں۔ ریلائنس فاؤنڈیشن کچھار ضلع کے سلچر، کالن، بورکھولا اور کٹی گڑھ بلاکوں میں متاثرین کی مدد کر رہی ہے۔ ساتھ ہی ناگاؤں ضلع کے کتھیاٹولی، راہا، ناگاؤں صدر اور کامپور بلاکس میں بھی امدادی کام جاری ہے۔

Tags:

You Might also Like