Type to search

تلنگانہ

بیرسٹر اسد الدین اویسی نے کروایا کوویڈ 19 ٹیسٹ

asaduddin-owaisi

حیدرآباد،11(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے صدر اور حیدرآباد سے رکن پارلیمنٹ بیرسٹر اسدالدین اویسی نے ہفتے کے روز کہا کہ انہوں نے کوویڈ 19 کے لئے ہونے والی اینٹیجن اور آر ٹی ۔ پی سی آر جانچ کروائی ہے۔ جس میں سے اینٹیجن کی رپورٹ منفی آئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ آر ٹی ۔ پی سی آر کی رپورٹ 30 گھنٹے بعد معلوم ہوگی۔ اویسی نے لوگوں سے بھی بنا جھجک جانچ کرانے کی گذارش کی ہے۔ لوک سبھا رکن اویسی نے کہا، آج کوویڈ 19 کے لیے جانے والی اینٹیجن اور آر ٹی ۔ پی سی آر جانچ کروائی ہے۔

اللہ کا شکر ہے کہ میری اینٹیجن کی رپورٹ منفی آئی ہے۔ انہوں نے ٹیوٹ کیا، حیدرآباد میں اینٹیجن کی جانچ کرانے کے لیے 30 مراکز موجود ہے۔ میں آپ سبھی سے درخواست کرتا ہوں کہ آپ بنا جھجک جانچ کرائے۔ دونوں جانچ شہر کی الگ الگ جگہوں پر کرائی گئی ہے۔

آپ کو بتادیں کہ حیدرآباد میں پچھلے ایک مہینے سے کورونا انفیکشن کے کیسوں میں تیزی سے اضافہ ہورہا ہے۔ اہم طور سے پرانے شہر میں کورونا تیزی سے پھیلتا دیکھ رہا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ صرف جی ایچ ایم سی میں ہر دن قریب ایک ہزار کورونا کیس سامنے آرہے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ اویسی جیسے رہنما آگے آکر اپنا کوویڈ 19 ٹیسٹ کرا رہے ہیں تاکہ عام لوگ بھی آگے وقت رہتے اپنا کوویڈ ٹیسٹ کرائے اور شروع میں ہی اسکا علاج ہوسکے۔

کورونا کو لیکر تلنگانہ کے عوام سے کی اپیل
اس سے پہلے ، اے آئی ایم آئی ایم کے صدر اسدالدین اویسی نے تلنگانہ کے سرکاری اسپتالوں میں کورونا وائرس کے مریضوں کے علاج کی تعریف کرتے ہوئے لوگوں سے اپیل کی تھی کہ سیاسی وجہوں کی وجہ سے ‘پروپیگنڈا’ کررہے لوگوں کی باتوں میں نہ آئے۔

Tags:

You Might also Like