Type to search

ٹی وی اور فلم

اداکارہ امیشا پٹیل کی فلم مسٹری آف ٹیٹو کا ٹریلر ریلیز

امیشا پٹیل

فلم غدر 2 کی اداکارہ امیشا پٹیل کی اگلی فلم یکم ستمبر کو ریلیز ہو رہی ہے۔

امیشا پٹیل کی اس فلم کا نام مسٹری آف دی ٹیٹو ہے جو کہ ایک قتل کا معمہ ہے۔

اس فلم میں ڈیزی شاہ، ارجن رامپال مرکزی کردار میں ہیں جس کا ٹریلر جاری کر دیا گیا ہے۔


ممبئی، 18 اگست (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بالی ووڈ اداکارہ امیشا پٹیل کی فلم غدر 2 حال ہی میں ریلیز ہوئی اب اداکارہ کی آنے والی فلم مسٹری آف ٹیٹو کا ٹریلر ریلیز کر دیا گیا ہے۔

 

 

اداکارہ امیشا اب فلم مسٹری آف ٹیٹو میں نظر آئیں گی جس کا ٹریلر جاری کر دیا گیا ہے۔ فلم کے ٹریلر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک ایسے شخص کے ساتھ کئی راز جڑے ہوئے ہیں جس کے ہاتھ پر ٹیٹو ہے۔ اس فلم میں امیشا پٹیل گیسٹ اپیئرنس میں ہیں۔

 

 

 

جب کہ روہت راج، ڈیزی شاہ اور مائرہ سرین مسٹری آف ٹیٹو میں اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔ اس فلم میں ارجن رامپال بھی مہمان کردار میں نظر آئیں گے، جو ٹیٹو آرٹسٹ کا کردار ادا کر رہے ہیں۔ روہت راج اس فلم سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے جارہے ہیں۔ فلم میں روہت راج ایک وکیل کا کردار ادا کر رہے ہیں۔

 

 

 

 

فلم کی کہانی قتل کے اسرار پر مبنی ہے۔ جس میں قاتل ، لوگوں کو قتل کرنے کے بعد ان کے جسم پر ٹیٹو بنواتا ہے۔ ٹریلر کا آغاز لندن پولیس کے منظر سے ہوتا ہے۔ جس کے بعد قتل کا معمہ سامنے آتا ہے۔ جہاں قاتل لوگوں کو قتل کرنے کے بعد ان کے جسموں پر ٹیٹو بنا دیتا ہے۔

 

 

اس کے بعد ٹریلر میں ڈیزی شاہ کی انٹری ہے، جو قتل کا معمہ حل کرنے میں پولیس کی مدد کرتی نظر آرہی ہیں۔ جس کے بعد روہت راج جو وکیل بنے اس منظر میں نظر آرہے ہیں۔

 

 

 

ٹریلر میں امیشا پٹیل اور ارجن رامپال کی جھلک بھی دکھائی دیتی ہے۔ کلیار اسی ستپن نے اس فلم سے بطور ہدایت کار بالی ووڈ میں قدم رکھا ہے۔ اس فلم کی کہانی بھی انہوں نے ہی لکھی ہے جبکہ انوشری شاہ، کشش خان اور گھی ناتھ جے کمار نے مل کر فلم کو پکل انٹر ٹینمنٹ کے بینر تلے پروڈیوس کیا ہے۔

 

 

 

 

 

اس فلم میں منوج جوشی ، مائزہ سرین، ارون کپور، سائرہ پنڈال ، ٹام ہینڈرکس اور سوکی چاٹ نے بھی معاون کردار ادا کیے ہیں۔ فلم مسٹری آف ٹیٹو یکم ستمبر 2023 کو سینما گھروں میں ریلیز ہوگی۔

Tags:

You Might also Like