Type to search

صحت

نیند نہ آنے کی مشکل کو دور کرنے میں مدد گار ہے ایروبکس

ہیلتھ ڈسک،22اگسٹ(اردو پوسٹ) ورزش کرنا آپ کے جسم کے لیے اچھا ہوتا ہے ۔ دیگر ورزش کی طرح ہی ایروبکس بھی آپ کے جسم کو فٹ رکھنے اور ہارٹ کو ہیلتھی بنائے رکھنےمیں مدد کرتا ہے۔ ایروبکس نہ صرف کیلوری برن کر کے پٹھوں کو مضبوط بناتا ہے۔ بلکہ سائنس کی مانیں تو ایروبکس آپ کے دماغ کے صحت کے لیے فائدے مند ہے۔ کئی ایسے حقائق ہے۔ جو یہ ثابت کرتے ہیں کہ ہر دن ایروبکس کرنے سے آپ زیادہ پیداواری بنتے ہیں اور کئی دوسرے مسائل بھی دور ہوتے ہیں۔

اگر آپ ایک دن دوڑنا یا سائیکل چلانایا کوئی دیگر ورزش کرتے ہیں۔ تو یہ تب تک معنی نہیں رکھتا ہے جب تک آپ اسے ہر دن نہیں کرتے۔ ماہر ین تجویز دیتے ہیں کہ ہر ہفتے کم سے کم 150 منٹ یا 75 منٹ کی اچھی وہ زوردار جسمانی ورزش کے لیے ایروبکس ورزش کرنا آپ کے صحت پر مثبت اثر ڈالتا ہے۔ ایروبکس جسم میں بلڈ سرکولیشن کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ آپ کے دماغ کے صحت اور ہائی بلڈ پریشر کے مسائل کو دور کرنے کے لیے اچھا ہے۔

نیند نہ آنے کی مشکل کو دور کریں

ایروبکس اور دماغ کے صحت کے درمیان ایک گہرا تعلق ہے۔ ایک تحقیق کے مطابق 20 منٹ کی درمیانی شدت والے ایروبکس ورزش کرنے سے دماغ کی سوجن کم ہوسکتی ہے۔ کثرت کے اس طریقہ میں ایک نیورو۔پروٹیکٹیو اثر بھی ہے۔ جو ہپپوکیمپس سوجن کا مقابلہ کرسکتا ہے۔ جو نیند نہ آنے کی وجہ ہوتا ہے۔ لہذا ہر دن ایروبکس کرنے والوں کو نیند نہ آنے کی مشکل نہیں ہوتی۔

Tags:

You Might also Like