Type to search

ٹی وی اور فلم

رانی چٹرجی کی فلم لیڈی سنگھم کا ٹيجر ریلیز

rani chatterjees

فلمی ڈسک، 23 فروری (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) وکاس پروڈکشن کی تیار کردہ بھوجپوری فلم ‘لیڈی سنگھم’ میں شکتی کپور ، رانی چیٹرجی ، گوراو جھا مرکزی کردار میں ہیں۔ دلیپ گلاٹی کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ‘لیڈی سنگھم’ کا ٹیزر آج جاری کیا گیا۔  بھوجپوری سنیما کی سپر اسٹار اداکارہ رانی چٹرجی کی فلم لیڈی سنگھم کا ٹيجر ریلیز کر دیا گیا ہے۔

ٹیزر دیکھنے سے ، ایسا لگتا ہے کہ فلم کی کہانی اترپردیش کے پس منظر پر مبنی ہے۔ ٹیزر میں رانی کی موجودگی ان کے ایکشن لک کے ساتھ متاثر کن ہے جو ناظرین کو متوجہ کرتی ہے-

دلیپ گلاٹی کی ہدایت میں بنی فلم ‘لیڈی سنگھم’ کا ٹيجر آج جاری کر دیا گیا. ٹيجر دیکھنے سے لگتا ہے کہ فلم کی کہانی اترپردیش کے پس منظر پر مبنی ہے. ٹيجر میں رانی کی موجودگی ان کے ایکشن لک کے ساتھ انتہائی متاثر کن ہے جو ناظرین کو متاثر کرنے والا ہے۔

رانی چٹرجی کے لئے آج کا دن انتہائی خاص ہے. جہاں ایک طرف لیڈی سنگھم کا ٹيجر ریلیز کیا گیا ہیں وہیں روہت شیٹی کی طرف سے میزبان پاپولر شو ‘خطروں کے کھلاڑی’ کا بھی آج نشر کیا جائے گا جس میں وہ اسٹنٹ کرتی نظر آئیں گی. خطروں کے کھلاڑی کے اس سیزن کی شوٹنگ اگست 2019 میں بلغاریہ میں ہوئی تھی، جس میں انوچٹرجی نے بھی حصہ لیا تھا۔

Tags:

You Might also Like