Type to search

ٹی وی اور فلم

اداکارہ پریا باپٹ تھرلر فلم میں نواز الدین صدیقی کے ساتھ نظر آئیں گی

پریا بپٹ

فلم منا بھائی ایم بی بی ایس میں کام کرچکی ہے پریا باپٹ

تھریلر فلم میں نوازالدین صدیقی کے ساتھ کریں گی کام

سیجل شاہ کی ہدایت کاری میں بنے گی فلم


فلمی ڈسک، 22 نومبر (اردو پوسٹ) سال 2003 میں آئی منا بھائی ایم بی بی ایس میں چھوٹے رول  میں نظر آچکی اداکارہ پریا باپٹ نوے کی دہائی پر مبنی ایک تھرلر فلم میں نواز الدین صدیقی کے ساتھ نظر آئیں گی۔

 

 

 

 سیجل شاہ کی ہدایت کاری اور ونود بھانو شالی کی طرف سے پروڈیوس کردہ 90 کی دہائی کے بغیر ٹائٹل والی تھرلر فلم میں نواز الدین صدیقی کے ساتھ پریا باپٹ مرکزی کردار میں نظر آئیں گی۔

 

 

 

اداکارہ پریا باپٹ ڈزنی ہاٹ اسٹار کی ویب سیریز سٹی آف ڈریمز میں اہم کردار نبھا چکی ہیں- اسکے علاوہ دیگر ویب سیریز کا حصہ رہی-

 

 

 

 ڈائریکٹر سیجل شاہ نے کہا کہ میں پریا باپٹ کی آمد سے خوش ہوں۔ پریا ایک شاندار اداکارہ ہے اور وہ اپنے ہر کردار کو صداقت دیتی ہے۔ نواز اور پریا کی آن اسکرین کیمسٹری بہت فریش اور یونیک ہے۔

 

 

 

سال 2000 میں ڈاکٹر بابا صاحب امبیڈکر فلم سے کیریئر کی شروعات کرنے والی اداکارہ پریا باپٹ کئی مراٹھی فلموں اور ٹی وی سیریل میں کام کرچکی ہے-

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Priya Bapat (@priyabapat)

 

مراٹھی فلموں کی اداکارہ پریا باپٹ نے کہا، جس دن سے میں نے فلم کی کہانی سنی، میں اس تفریحی تھریلر کا حصہ بننے کے لیے پرجوش تھی اور اس میں نواز الدین صدیقی کے ساتھ کام کرنا بھی شامل تھا۔

 

 

 

 

اسکرپٹ بہت دلچسپ ہے، اور 90 کی دہائی کی سیٹنگ پرانی یادوں کی ایک اضافی پرت کا اضافہ کرتی ہے۔ نواز الدین کے ساتھ کام کرنا ہر روز کچھ نیا سیکھنے جیسا ہے اور ہم اس دلچسپ کہانی کو زندہ کرنے کے منتظر ہیں۔

 

 

 

 

بھانو شالی اسٹوڈیو لمیٹڈ اور بامبے فیبلز کی طرف سے پیش کی گئی، اس بلاعنوان تھرلر کو ونود بھانو شالی، کملیش بھانو شالی، سیجل شاہ اور بھاویش منڈالیا نے پروڈیوس کیا ہے۔

 

 

 

 

اداکارہ پریا باپٹ کی پیدائش 18 ستمبر 1986 کو ممبئی میں ہوئی، شرد باپٹ اور سمیتا باپٹ انکے والدین ہیں، پریا باپٹ نے سال 2011 میں امیش کامت سے شادی کی-

 

 

پریا بنیادی طور پر مراٹھی فلموں میں کام کرتی ہیں-

Tags:
Sabiha Banu

اردو پوسٹ میں ڈیجیٹل کنٹینٹ پروڈیوسر کے طور پر کام کرنے والی صبیحہ بانو کو میڈیا میں آٹھ سال سے زیادہ کا تجربہ ہے۔ ان کی مہارت تفریحی رپورٹنگ، تحریر، فلمی جائزے اور تجزیہ میں ہے۔ صبیجہ بانو نے مولانا آزاد نیشنل اردو یونیورسٹی، حیدرآباد سے ماس کمیونیکیشن میں پوسٹ گریجویشن اور اردو سے ایم ۔فل کیا ہے۔ صبیجہ بانو نے آل انڈیا ریڈیو میں بطور پروگرام اناونسر خدمات انجام دیتی ہیں۔ اسکے علاوہ صبیجہ مختلف شعبوں میں خدمات انجام دی ہیں۔

  • 1