Type to search

وائرل

اداکارہ مدھو کی بیٹی امیہ کسی اداکارہ سے کم نہں

مدھو کی بیٹی امیہ

 خوبصورتی میں اپنی ماں کو بھی پیچھے چھوڑا


وائرل ڈسک، 1 جون (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) سال 1991 میں کوکو کوہلی کی ہدایت میں بنی ایکشن رومانس فلم پھول اور کانٹے تو یاد ہی ہوگی،

 

جی ہاں، یہ وہی فلم ہے جس میں اجے دیوگن لیڈ رول میں تھے۔

سال 1992 میں آئی منی رتنم کی فلم روجا میں لیڈ رول ادا کرنے والی اداکارہ مدھو اس فلم میں اجے دیوگن کے ساتھ لیڈ رول میں تھی۔

 

اس فلم کے بعد جہاں اجے کے کیریئر نے اڑان بھری اور اجے آج بھی بالی ووڈ میں ایکٹیو ہے اور اپنے فینس کو بہترین فلمیں دے رہے ہیں۔

وہیں اداکارہ مدھو نے فلموں سے دوری بنا لی، مدھو بھلے ہی فلموں میں ذیادہ ایکٹیو نہ ہو، لیکن لوگ آج انہیں پھول اور کانٹے کی پوجا کے رول میں آج بھی یاد کرتے ہیں۔

مدھو بالی ووڈ سے تھوڑی دور ضرور ہیں لیکن سوشل میڈیا پر ان کا انداز آج بھی چھایا ہوا ہے۔ بتا دیں کہ مدھو جتنی خوبصورت ہے، ان کی بیٹی امیہ شاہ ان سے زیادہ خوبصورت ہے۔

مدھو کی دو بیٹیاں ہیں، امیہ اور کیا شاہ۔ آپ کو بتادیں کہ دونوں بہت خوبصورت ہیں۔

 

وہیں ان دنوں بیٹی امیہ کی تصاویر کو سوشل میڈیا پر کافی پسند کیا جا رہا ہے۔ مدھو ان دنوں سوشل میڈیا پر اپنی بیٹیوں کی تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ وہ ہمیشہ اپنے بچوں کے ساتھ کوالٹی ٹائم گزارنا پسند کرتی ہیں۔

 

اداکارہ مدھو نے امیہ کے ساتھ خاص وقت گزارتے ہوئے ایک تصویر شیئر کی تھی۔ اس تصویر میں ماں بیٹی کو بلیک جیکٹ میں نظر آ رہی ہے۔ ساتھ ہی پارٹی کی تصویروں میں امیہ کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔

 

اس تصویر میں مدھو کی دونوں بیٹیاں نظر آ رہی تھیں۔ سپر ہٹ اداکارہ مدھو کی بیٹیوں کی تصاویر پر مداح خود کو تبصرہ دیکھنے کو ملے۔

فینس ان تصویروں پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ اگر وہ آج بالی ووڈ میں ہوتیں تو سب کو رخصت کر دیتیں۔

 

امیہ کا موازنہ مادھوری ڈکشٹ سے کرتے ہوئے ایک یوزر کا کہنا ہے کہ وہ بالی ووڈ کی دوسری مادھوری ہے۔

 

اداکارہ مدھو کی پیدائش 26 مارچ 1969 کو چنئی میں ہوئی، انکا پیدائشی نام پدما مالینی ہے مگر انکے والد نے اسکول میں داخلے سے پہلے نام بدل کر مدھو مالینی رکھا۔

 

مدھو نے سینٹ جوزف ہائی اسکول سے پڑھائی کی، مدھو نے سال 1999 میں آنند شاہ سے شادی کی، انہیں دو بیٹیاں ہیں امیہ شاہ اور کیا شاہ۔

 

اداکارہ مدھو نے کئی بالی ووڈ فلموں میں کام کیا، جن میں پھول اور کانٹے، پہچان، اعلان، پریم یوگ، ظالم، جنتا کی عدالت، دل جلے، اڑان، یشونت، جیسی کئی مشہور فلمیں شامل ہے۔

 

مدھو نے ہندی سے ذیادہ تمل ، تیلگو، ملیالم اور کنڑ فلموں میں کام کیا، اسکے علاوہ کئی ٹی وی شوز کا حصہ رہے چکی ہے۔