Type to search

ٹی وی اور فلم

فلم سیکشن 84 میں امیتابھ بچن کے ساتھ نظر آئیں گی داکارہ ڈیانا پینٹی

ڈیانا پینٹی

فلمی ڈسک، 16 جون (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) فلم کاک ٹیل سے بالی ووڈ میں قدم رکھنے والی اداکارہ ڈیانا پینٹی  نے حال ہی میں اپنی اگلی کورٹ روم ڈرامہ فلم سیکشن 84 کی شوٹنگ مکمل کرتے ہوئے ایک لمبا نوٹ لکھا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diana Penty (@dianapenty)

 

ربھو داس گپتا کی ہدایت میں بنی اس فلم سیکشن 84 میں امیتابھ بچن ، ڈیانا پینٹی ، نمرت کور اور ابھیشک بنرجی اہم کردار میں ہے۔ انسٹاگرام پر انہوں نے تصویریں اور ویڈیو شیئر کیا ہے۔

 

اس کے ساتھ انہوں نے کیپشن میں لکھا، اور یہ ایک ریپ ہے۔ میرے لیے ناقابل یقین طور سے خصوصی سفر کیا ہے۔

اس سے پہلے کہ ہم فلم سیکشن 84 کی شوٹنگ شروع کریں، میں پہلی بار امیتابھ بچن کے ساتھ کام کرنے کے لیے بہت پرجوش تھا۔

 

لیکن اتنا نروس بھی تھا۔ لیکن اب جبکہ ہم ایک ساتھ ایک فلم کرچکے ہیں، میں محفوظ طریقے سے کہے سکتا ہوں، یہ میرے کیریئر کی سب سے بھرپور تجربات میں سے ایک رہا ہے۔

ایک اداکار کے طور پر مجھے آخر تک پتہ چلا کہ ایک سین میں بی ای، کا کیا مطلب ہے۔

مسٹر بچن آپ کو ایسا کرنے کی اجازت دیتے ہیں، اور آپ کو اور بھی بہت کچھ کرنے کے لیے جگہ دیتے ہیں۔ انہیں دیکھنا اور انکا مشاہدہ کرنا ایک ماسٹر کلاس کو دیکھنے جیسا ہے۔

 

پہلی تصویر میں انہیں امیتابھ بچن کے ساتھ کلپ بورڈ پکڑے دیکھا جاسکتا ہے۔ دیگر تصویروں میں وہ اپنی کو۔اسٹار نمرت کور اور ابھیشک بنرجی کے ساتھ پوز دیتی ہوئی دیکھ جاسکتی ہے۔

 

فلم سیکشن 84 کا آفیشل ریلیز کی تاریخ ابھی بھی انتظار ہے۔ سال 2014 میں ایک ٹی وی منی۔سیریز یودھ کے بعد سیکشن 84 امیتابھ اور ربھو کا تیسرا تعاون ہے۔

 

بتادیں کہ ماڈل اور اداکارہ ڈیانا پنٹی 2 نومبر 1985 کو ممبئی میں پیدا ہوئیں۔ انہوں نے 2005 میں ماڈلنگ میں اپنا کیریئر شروع کیا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diana Penty (@dianapenty)

 

انہوں نے سیف علی خان اور دیپیکا پڈوکون کے ہمراہ 2012 کے رومانٹک کامیڈی فلم کاک ٹیل سے بالی ووڈ میں قدم رکھا تھا۔ فلم نے انہیں بہترین خاتون پہلی فلم کے لئے فلم فیئر ایوارڈ کے لئے نامزد کیا۔

بالی ووڈ اداکارہ ڈیانا پنٹی سوشل نیٹ ورکنگ انسٹاگرام پر کافی ایکٹیو رہتی ہے۔ اور آئے دن اپنی تازہ ترین تصاویر یہاں شیئر کرتی رہتی ہے۔

 

ڈیانا پینٹی کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو ڈیانا حال ہی میں شاہد کپور کے ساتھ ایکشن تھریلر فلم بلڈی ڈیڈی میں نظر آئی تھی۔ یہ فلم جیو سینما پر ریلیز ہوئی۔

 

فلم سیکشن 84 ڈرامہ تھریلر فلم میں امیتابھ بچن، نمرت کور، ابھیشک بنرجی اور ڈیانا پینٹی لیڈ رول میں ہے، فلم کے ڈائریکٹر اور رائٹر ربھو داس گپتا ہے، جبکہ فلم کے پروڈیوسر ویویک بی اگراول ہیں، فلم کا پروڈکشن جیو اسٹوڈیو، ریلائنس انٹرٹینمنٹ ، سرسوتی انٹرٹینمنٹ نے کیا ہے۔

Tags:

You Might also Like