Type to search

ٹی وی اور فلم

عرفان خان نے اپنی فیملی کے لئے چھوڑی اتنی دولت

فلمی ڈسک،2مئی (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بالی ووڈ اداکار عرفان خان چہارشنبہ کے روز ممبئی کے ایک ہاسپٹل میں انتقال کر گئے۔ ان کی عمر 53 سال تھی اور وہ طویل عرصے سے غیر معمولی قسم کے کینسر سے لڑ رہے تھے۔ اہل خانہ نے ایک بیان میں یہ معلومات دی۔

عرفان کو 2018 میں ایک نیورونڈوکرائن ٹیومر ہوا تھا۔ ان کے خاندان میں ان کی اہلیہ سوتپا اور دو بیٹے بابیل اور ایان ہیں۔ اہل خانہ کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ خاندان کے درمیان کے درمیان آخری سانس لی۔ عرفان خان کی آخری فلم انگلش میڈیم تھی۔ انہوں نے ‘جوراسک ورلڈ’ اور ‘لائف آف پائی‘ جیسی بین الاقوامی فلموں میں بھی شاندار اداکاری کی۔

عرفان خان نے اپنی موت کے بعد کنبے کے لئے بہت سے اثاثے چھوڑے ہیں ، بہت ساری میڈیا رپورٹس میں یہ چرچا ہے۔عرفان خان کے بارے میں اطلاعات ہیں کہ وہ تقریبا 320 کروڑ کی جائیداد کے مالک تھے۔ کہا جاتا ہے کہ وہ ایک فلم کے لئے 15 کروڑ روپے لیتے تھے۔ اس کے علاوہ ، وہ اشتہاروں سے بھی بڑی رقم کماتے تھے۔

بتایا جاتا ہے کہ وہ ایک اشتہار کے لئے تقریبا 5 کروڑ روپے لیتے تھے۔ عرفان خان کا ممبئی میں بھی ایک مکان ہے ، اس کے علاوہ وہ جوہو میں ایک فلیٹ کے مالک تھے۔ یہ بھی کہا جاتا ہے کہ وہ فلموں میں فیس کے علاوہ منافع میں حصہ لیتے تھے۔

 

View this post on Instagram

 

Thanks for a beautiful evening @gqindia @chekurriengq !! It was a pleasure to walk for @rajeshpratapsinghworks 😀

A post shared by Irrfan (@irrfan) on

 

عرفان خان ایک اداکار تھے جنہوں نے بالی ووڈ کے علاوہ ہالی ووڈ میں بھی اپنی شاندار اداکاری کے نشان چھوڑے۔ بتائیں کہ سال 2018 میں ، عرفان خان کو پتہ چلا کہ وہ نیورونڈوکرائن ٹیومر میں مبتلا ہیں۔ عرفان خان بھی اس بیماری کے علاج کے لئے لندن گئے تھے۔ اور تقریبا ایک سال کے علاج کے بعد وہ ہندوستان واپس آئے تھے۔

اداکار عرفان خان اپنے علاج کی وجہ سے طویل عرصے تک بالی ووڈ سے دور رہے۔ تاہم ، لندن سے صحت مند واپس آنے کے بعد ، انہوں نے بالی ووڈ میں واپسی کی اور انگلش میڈیم کے لئے بھی شوٹنگ کی۔ گذشتہ روز عرفان خان کو ورسوا کے قبرستان میں سپرد خاک کردیا گیا۔ لاک ڈاؤن کی وجہ سے ، صرف 20 افراد ہی ان کے جنازے میں شریک ہوسکے۔

Tags:

You Might also Like