Type to search

ٹی وی اور فلم

فار بیڈن لو: رولز آف دی گیم میں آہانا کمرا کا اہم کردار

فار بیڈن لو

فلمی ڈسک،23 ستمبر (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) فار بیڈن لو : رولز آف دی گیم میں اداکارہ آہانا کمرا اور چندن رائے سانیال اہم رول میں نظر آئیں گے۔ حال ہی میں آہانا نے اپنی فلم کو لیکر میڈیا سے بات چیت کی۔ اس دوران انہوں نے فلم میں اپنے تجربے کو لیکر چند باتیں شیئر کی۔

آہانا نے اپنے کام کے تجربے کو لیکر کہا کہ بہت ہی دلچسپ رہا۔ کچھ الگ تھا کیونکہ میں کبھی ایسے کردار کو نبھایا نہیں ہے۔ وہ تھوڑی سنکی ہوئی۔سی کردار ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ بہت کچھ الگ اور نیا تھا۔

یہ کہانی ایک میاں۔بیوی کی زندگی پر مبنی ہے۔ بیوی کو کچھ نیا کرنا ہے اپنی زندگی میں۔ وہ اپنی زندگی میں بہت بور ہوگئی ہے۔ تو وہ ایک سڑک کے کنارے گیم کھیلنے لگتی ہے۔ گھر پر آکر شوہر کو بتاتی ہے، وہ کہتی ہے کہ کچھ دلچسپ کرتے ہیں اپنی زندگی میں، گیم کھیلتے ہیں۔

آہانہ نے چندن رائے سانیال کے ساتھ اپنی بانڈنگ کو لیکر کہا کہ ہم دونوں اچھے دوستے ہیں۔ فلم کے بعد میں انہیں بہت اچھی طرح پہچاننے لگی ہوں۔ میں چندن کے ساتھ ہمیشہ اسٹیج پر کام کرنا چاہتی تھی۔ لیکن مجھے موقع نہیں ملا۔ انکے ساتھ کام کرکے کافی مزہ آیا۔

زی5 پر چار بڑے نیشنل ایوارڈ یافتہ ڈائریکٹرس اپنی فلموں سے سب کو تفریح کرنے کے لیے تیار ہے۔ فار بیڈن لو کی دو فلمیں ارینج میرج اور انامیکا تو 9 ستمبر کو ہی ریلیز ہوچکی ہے۔ وہی باقی کے دو فلمیں رولز آف دی گیم اور ڈیگنوسیس آف لو 24 ستمبر کو ریلیز ہونے والی ہے۔ دونوں ہی فلموں کو لیکر فینس کافی پرجوش ہیں۔

شادی کے بعد رومانس کے سوال پر آہانا کمرا نے کہا کہ شادی تو میری ہوئی نہیں ہے، تو میں دوسروں کو دیکھ کر اپنی رائے بنا لیتی ہوں، مطلب میرے کئی دوست ہیں، جو کہتے ہیں کہ شادی سب کے بس کی بات نہیں ہے۔ سب لوگ نہیں کرسکتے۔

آہانا اب تک کئی ویب سیریز میں نظر آچکی ہے جن میں آفیشل چوکیاگیر، ان سائیڈ ایج، اٹ ہیپینڈ ان ہانگ کانگ، آفیشل سی ای اوگری، رنگ باز، بومبرس، مرضی اور بیتال وغیرہ۔اسکے علاوہ وہ ٹی وی سیریلس بالی ووڈ ہیرو، یودھ، ایجنٹ راگھو، اور پرو کبڈی شامل ہے۔

Tags:

You Might also Like