Type to search

قومی

جولائی کے ختم تک 5.5 لاکھ کوویڈ 19 کیس ہوجائیں گے دہلی میں: منیش سیسودیا

دہلی،9جون(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) ملک کی دارالحکومت دہلی میں کورونا وائرس سے متاثرہ مریضوں کی تعداد میں روزانہ اضافہ ہوتا جارہا ہے۔ پچھلے کئی دنوں سے دہلی میں ایک ہزار سے زیادہ کوویڈ 19 کے مریض پائے جارہے ہیں۔ دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سیسودیا نے اس معاملے میں کہا کہ 31 جولائی تک 81000 بیڈ کی ضرورت ہوگی اور تب تک 5.5 لاکھ کیس ہوجائیں گے-

منگل کے روز لیفٹیننٹ گورنر انیل بیجل سے ریاستی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کی میٹنگ کے بعد ، نائب وزیر اعلی منیش سسودیا اور وزیر صحت ستیندر جین نے صحافیوں سے بات چیت میں کہا کہ موجودہ سرکاری عہدیداروں نے بتایا کہ ابھی تک دہلی میں کورونا وائرس کے انفیکشن کا کمیونٹی سطح پر پھیلاؤ نہیں ہوا ہے۔ لہذا ، میٹنگ میں ابھی تک اس مسئلے پر بات کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

دونوں نے آنے والے دنوں میں دہلی میں اس وائرس کی خوفناک تصویر پیش کرتے ہوئے کہا کہ 31 جولائی تک دارالحکومت میں کورونا کیسز ساڑھے پانچ لاکھ تک جاسکتے ہیں ، جس کے لئے 80 ہزار بستروں کی ضرورت ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ 15 جولائی تک اسپتالوں میں 1.25 لاکھ معاملے ہوسکتے ہیں اور 33 ہزار بیڈ کی ضرورت ہوگی۔
مسٹر سیسودیا نے کہا کہ 15 جون تک 44 ہزار معاملوں کے لئے 6600 بستر ہوں گے ، جبکہ 30 جون تک ، اگر ایک لاکھ معاملات ہیں تو ، پندرہ ہزار بیڈ کی ضرورت ہوگی۔