Type to search

فیشن

کنڈلی بھاگیہ کی پریتی عرف شردھا آریا کا ہر اسٹائل لاجواب

فیشن ڈسک،26فروری(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) مقبول سیریل کنڈلی بھاگیہ کی پریتی، اداکارہ شردھا آریا بھلے ہی سیریل میں سادے لک میں دیکھتی ہو، لیکن پرسنل لائف میں وہ انڈین سے لیکر ویسٹرن ہر طرح کے کپڑوں کا اچھا کلکشن رکھتی ہے۔ اور اسکی جھلک انکے انسٹاگرام کی تصویروں میں دیکھا جاسکتا ہے۔ انکا اسٹائل ایسا ہے جسے فالو کر کے کسی بھی ایونٹ پر کوئی بھی لڑکی چھا سکتی ہے۔

کوکٹیل پارٹی میں ویسے تو بلیک ڈریس ہی ذیادہ چلتی ہے۔ لیکن اس کلر سے بور ہوگئے تو شردھا کی اس شارٹ گرین ریپ ڈریس جیسی آوٹ فٹ لے۔ اس میں نہ صرف لک گلیمرس لگے گا بلکہ ہنڈ آف ہاٹنیس بھی شامل ہوگی۔

ویسے تو تصاویر سے ہی لگ رہا ہے کہ شردھا نے اس ریڈ سیکوئنس ڈریس کو کرسمس پر پہنا تھا، لیکن یہ آوٹ فٹ کسی بھی پارٹی کے لیے بالکل پرفیکٹ ہے۔ اگر آپ کو خود کو سب سے الگ دیکھنا ہے تو یہ برائٹ ریڈ ڈریس اس میں آپ کی بہت مدد کرئے گا۔

شارٹ ڈریس پسند نہیں ؟ کوئی بات نہیں شردھا کے اس اسٹائلش گاؤن سے انسپریشن لے۔ اس میں تو ڈیپ نیک لائن ہے اور نہ ہی تھائی ہائی سلٹ پھر بھی اس میں گلیمر کا ہر  ایلیمنٹ موجود دیکھ رہا ہے۔

ویسے ریڈ کلر کی آوٹ فٹ کے آپشن میں شردھا کی یہ ڈریس بھی پارٹی کے لحاظ سے پرفیکٹ لگتی ہے۔ ریڈ پینٹس وتھ فرنٹ سلٹ اور آف شولڈر ٹاپ وتھ ٹیل ڈیزائن اسے بہت ذیادہ اسٹائلش بناتے دیکھے۔ اسکے ساتھ چاہے تو آپ شردھا کی طرح ریڈ ہائی ہیلس بھی کیری کرسکتی ہے۔

پھٹی جینز کے ساتھ سپتیٹی آستین کا بلیک ٹاپ پہن شردھا اس تصویر میں ہاٹ لگ رہی ہے۔ کہیں انہوں نے اسٹائل کو اور ایک قدم آگے لے جاتے ہوئے بلیک ہیلس کی جگہ وائٹ بوٹس چنے، لیکن اگر آپ کو اتنا ریسک نہ لینا ہو تو بلیک فٹ ویئر ہی منتخب کریں۔

شردھا کی اس لائٹ پرپل ڈریس کو لنچ ڈیٹ پر پہنا جاسکتا ہے۔ چاہے تو دوستوں کے ساتھ کسی فائن ڈائن پیلس پر جانے کے لیے بھی اسے پہنے۔ یقینن یہ اسٹائل ریٹرو فیل دے گا۔

Tags: